Maar de conclusie van deze 'discussie' is dat je het best een HCA kunt kopen met alle opties er aan die je er uiteindelijk op wilt
Dan ben je namelijk het goedkoopst uit. Ik heb een halfjaar terug mijn bomen ingeruild voor rvs bomen en toen moest ik de rvs bomen + de kosten van het poedercoaten van de oude bomen betalen. Normaal zijn die rvs bomen €75,- (als je ze direct bij je HCA neemt) en ik moest toen vanwege het poedercoaten van de oude bomen €100,- betalen. 
maar dat betalen voor zijn klus; dat gaat er hier niet in.
Af en toe staat er wat op de site van de Lemerij of Ponywebwinkel, maar deze zijn alsnog door hem gemaakt.
, hier mijn drafbaan sulky op de kop weten te tikken voor 200,-

Alleen kan ik wel tegen de zitting leunen, maar met passagier raakt hij instabiel. De eindstukken van de lamoenen zijn wel in diverse lengtes verkrijgbaar, maar dan moet ik die aankopen. Je kan ze ook standaard in hoogte verstellen. De zitting kan ook blijkbaar 7 cm naar voren of achteren verschoven worden. Welke zaken moet ik dan verstellen om de sulky in balans te krijgen? Sowieso mag hij nog meer zweven als ik er alleen in zit. Nu steunt het nog te veel op het schofttuigje. Heb helaas niet enorm veel mensen in de buurt die kennis hebben van dit soort tweewielers.. Ben de sulky zelf op 2 uur rijden hier vandaan gaan ophalen.