[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:07

Dingetje: <:) + :){ komen hier alleen op woensdag- en zaterdagavond :') , maar ik zal er zaterdag aan denken. Ben benieuwd wat "Zwarte Pieter" er van vindt :x O:) :P . Ben dit voorjaar al verwend met een mentrailer, dus ik denk dat ik een roe in mijn schoen vind :o .

VHU: druk druk druk, zal ik je een dagban geven ~~}> ?

Hè Ollie :(:) , beter uitzieken dan maar.

Tall: een skipak 2 maten te groot, dan blijven de handjes ook zo lekker binnen en kunnen de pijpen over de schoenen / enkels heen :)* . Zo deed ik dat vroeger.

Vanmorgen gauw de zakken cadeautjes verstopt voor de oppaskindjes kwamen :oo . Dacht er helemaal niet meer aan dat ik die nu niet open en bloot in de keuken kan hebben voor het familiefeest morgen in Zeist := .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:17

**zet nu ook enorme schoen op in hoop op mooi wagentje voor Blondie, mentrailer, bijpassende auto, stuk weiland met stal erop en bak erbij, lang glanzend blond haar ipv mijn grijze bosje, altijd voorjaar enz enz **

Citaat:
Nu de kou maar weer in, en stront scheppen

Ik ga met je meedoen }:0

@Gem als je dat maar laat hahaha.

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:19

hehe, net op tijd dus Gem :)) Nu hopen dat ze niet halverwege de dag naar beneden komen sjouwen met die zak? ;)

@ollie; beterschap!

Ik zag een gruwelijke trailer :') _O- Daar zou ik wel een potje verf aan spenderen _O-

De massieve banden waren geen geslaagd plan, zonde gem!

Hier ontzettend gegaard.. Nog altijd hoofdpijn, en ik word er helemaal doodmoe van.. :\ Heb ook een regelrecht typgebrek.. 't zal dus wel weer uit m'n nek komen..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:19

jah echt wel tine :))

vhu, je kan beter om alle eigendoms papieren vragen ervan, die passen beter in je schoen denk :)

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:21

VanHuisUit schreef:
**zet nu ook enorme schoen op in hoop op mooi wagentje voor Blondie, mentrailer, bijpassende auto, stuk weiland met stal erop en bak erbij, lang glanzend blond haar ipv mijn grijze bosje, altijd voorjaar enz enz **

Nou als de <:) dat allemaal in je schoentje moet stoppen is die goede oude baas wel failliet en kunnen wij ons cadeautje wel vergeten :')

Lang glanzend blond haar....zou lachen als er een mooie carnavalspruik in je schoen zou zitten :=

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:22

Aks: zak cadeautjes staan nu in de kelder met de deur op slot -:)

Oja... die trailer. Er rijden genoeg Barbie-prinsessen met roze setjes rond, dus ongetwijfeld is er een markt voor dit soort trailers :D .

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:28

al had ik de muntjes ervoor...

dan nog niet, want dan ga manlief never nooit meer met mij mee...

dan helaas toch maar liever geen roze trailer voor mij..
:(

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:43

Hier geen échte <:) + :){ wensen, heb alles wat mijn hartje begeert... alhoewel... een aanvullende maandelijkse bijdrage zou toch wel welkom zijn :o , maar die mag de <:) gewoon vanuit Spanje overmaken op mijn bankrekening... hoeft niet in mijn schoen :))

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:46

@ Ollie, dan moet hij niet eerst naar VHU gaan hoor, dan kun je die maandelijkse bijdragen wel vergeten

@ Bicci, kun je manlief niet laat hynotiseren zodat hij toch van Rose houdt :=

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:47

@Dingetje, inderdaad dan moet hij niet eerst langs VHU, want dan pissen wij naast de pot :P

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:48

Of beter Bicci, als je die nou van de <:) krijgt, dan kan manlief daar niks tegen inbrengen toch O:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:55

:)) Hier een hele hoop wensen. Maar wel dolgelukkig :)
Grootste wens zou toch wel zijn om klaar te zijn met school :) Zou een hoop hoofdpijn schelen gok ik zo :))

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:07

Hier ook wel echte wensen, maar niet door Sint te vervullen. Dat zusjelief haar operatie goed mag doorstaan (hele baarmoeder en santamekraam moet er uit), neefje kankervrij mag blijven voor komend jaar en dat ouders en schoonmoeder gezond blijven. Worden toch ook een dagje ouder :D ! En verder moet ik de kost en luxe materialen gewoon zelf verdienen, dan heb ik het meest voldane gevoel ;) .

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:26

@Gem , zo is het maar net.... gezondheid.. is niet te koop en is het grootste geschenk wat je je maar kunt wensen :j

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:35

Gem wilde inderdaad eentje van een maat groter. Maar 2 maten groter is misschien ook wel verstandig. Maar even kijken wanneer ik daar aan toe kom.

Iedereen druk met <:) en :){ . Net hier de cadeautjes ook ingepakt.
Al weer een was aangezet en één in de droger. Nu de afwas nog weg werken.
En hopelijk nog aan de studie wanneer Daan slaapt. Anders lukt me dat niet.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:51

VHU heeft zevenmijls laarzen nodig voor al die kado's die er in moeten passen.hihi

Zag ook nog ergens een roze trailer voorbij komen.Die ben ik wel eens tegen gekomen op de snelweg.iiieeee nee niet mijn kleur.Maar ja een oranje mogen ze wel bij me neer zetten.

Beterschap voor wie het nodig heeft.

En aan harde wielen ben ik ook nog niet toe...

Ze zijn een nieuwe cv ketel aan het instaleren nu dus bbrr maar de warme komt eraan.

Vanmiddag gaan een vriendin en ik db scheren want ik krijg hem echt niet meer droog.Ook druk met het trainen van onze hengst.Hij moet zich half januari bewijzen op de hengstenkeuring voor tuigpaarden.
Maar ja hj is 2 1/2 jaar en al bijna 1.70m dus slungelig.Ben erg benieuwd wat het worden gaat.Maar wie niet gokt.....

Morgen komen ze de hengst en het veulen enten.Bedacht in ene als hij naar de hengsten keuring moet moet hij natuurlijk wel geent zijn.oeps.Maar het past nog net.Hij moet zijn basis enting nog. En het veulen moet zijn tweede enting van de basis enting en de rest van de stal nog 6 stuks moeten woensdag.Die kunnen woensdag pas omdat er een morgen nog wedstrijd heeft. Wat een geregel weer.

Nu eerst maar even voer bestellen want het verkoopt zo moeilijk als je het niet op voorraad hebt.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:33

maar dan zou 2 trailers hebben, das ook weer btje veel,hahaha

zal vanaaf even vragen aan manlief of die onder hynpose wilt..
zie er wel brood in zeg maar :))
hihi

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:35

Gem schreef:
Hier ook wel echte wensen, maar niet door Sint te vervullen. Dat zusjelief haar operatie goed mag doorstaan (hele baarmoeder en santamekraam moet er uit), neefje kankervrij mag blijven voor komend jaar en dat ouders en schoonmoeder gezond blijven. Worden toch ook een dagje ouder :D ! En verder moet ik de kost en luxe materialen gewoon zelf verdienen, dan heb ik het meest voldane gevoel ;) .

amen ..

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:37

Goedenmiddag!

Massieve banden hebben wij de komende jaren ook niet nodig :+

Ik heb geen wensen, ben wel erg gelukkig op dit moment. Zou wel graag mijn autotheorie willen halen, rijbewijs en mijn diploma, maar dat moet ik toch echt zelf doen. _O-

Succes met scheren, Baudyh!

Nou, mijn koffer is ingepakt. Moeten nog wat kleine troepjes in, maar dan heb ik dat in ieder geval al klaar. Vanmiddag even staartjes wassen, morgen wedstrijd en zondag op vakantie. Leuke vooruitzichten al zeg ik het zelf. :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:08

Pfffff ff pizza'tje in oven gezet ....
ben heel gelukkig hoor zonder 7-mijls laarzen en al mijn wensen vervuld...zou toch saai worden denk ik... Grootste wens momenteel is toch niet te vervullen door Sint, helaas namelijk dan schoonpa weer gezond en vrolijk ziekenhuis uitkomt ... gaat nog steeds niet lekker... maar ik wil er niet steeds aan denken anders kom ik de dag niet door ;(

en gaat weer door :evaw:

PS Gem da's allemaal niet niets .... :(:)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 30-11-12 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:18

Zo.... oppaskindjes zijn weer opgehaald. Nieuw record: in totaal 5 volgesch*ten luiers en 1 broek + sokken :r . Virusje? Ze waren iig wel heel lief :+: .

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:25

Eugh Gem dat is blegh!

Poeltje alvast succes met de wedstrijd!

Bicci gaat manlief hypnotiseren :D

VHU sterkte met je schoonvader!!

Eventuele andere wedstrijdgangers komend weekend ook alvast veel succes!!

Ik heb vanmiddag een nieuw bijrijdpaardje gereden! Een 13 jarige NRPS ruin van 1m63. Heeft dressuur L2 gelopen en klasse 3 endurance. Leuk paardje, woensdag ga ik weer rijden.

Straks nog even werken, nu afwasmachine uitruimen en was opruimen en omkleden en honden uitlaten dus :evaw:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 17:55

moet t eerst nog vragen ej frensie :)

nu ieder geval wachten op hem, moeten naar verjaardag toe,
morgen ochtend de sint op bezoek,
lekker druk dus..
morgen middag en zondag nog ff niks gepland staan, dus in gedachten zit ik al op de bok :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 19:14

kruip onder mijn steen vandaan.....
tine: dan doe ik ook mee met dierenmishandeling : die van mij staan ook dag en nacht buiten,kunnen de stal in,maar doen het niet... en dan heb ik happytime en tara vandaag laten mishandelen door de dierenarts om hun tanden na te kijken...zoooo zielig en bloederig bij tara agosie!
VHU: die verlanglijst lijkt de mijne wel......we blijven dromen en staatsloten kopen(toch maar eens 1 aanschaffen)
ollie: hup je bed in en uitzieken!
en verder iedereen een fijne avond

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:26

@HT, ik heb je advies opgevolgd..lig al een paar uur in bed met een teiltje naast mijn bed :r , morgen moet ik echt weer fit zijn....