Aan lesmees gevraagd of hij het ziet zitten dat we dit zo gaan doen, en hij vindt het helemaal leuk

Nou moet die Rhino nog opzouten

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
PrinsjeH schreef:VHU de trailer is![]()
ik ben het wel met Akshay eens, je hoort heel veel 'gevallen' die je vervolgens niet terug kunt vinden. Nou hoorde ik vanmiddag iemand zeggen dat melden niet verplicht is en daarom niet alles terug te vinden is. Dat leek mij eigenlijk raar omdat het de gemoederen zo bezig houdt, maar zou dat kunnen kloppen?
Mick heeft mok in z'n linkerachterbeenkootjeNet bij de winkel nog even betadinescrub en sudocreme gehad. Hier heeft nog iemand paardje met ernstig mok (gehad), was dat Frensie??? Als jullie wassen met betadine, deden jullie dan de koot droogfohnen voordat de sudocreme erop ging? En probeerden jullie alle korstjes eruit te halen voordat de sudocreme erop ging of juist erop laten? Hoor verschillende dingen erover.
Akshay schreef:okeeee maisie.. ik las dus ''ik heb eerst mijn benen geschoren daarna die van m'n schoonmoeder''
en ik dacht *knipper*
Geweldig!!![]()
Hoefsmid moet hier ook weer, maar daar wacht ik inderdaad even mee tot de Rhino kans vervlogen is. Veearts acht ik kundig genoeg dat in te schatten