Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Ik zal ze zondag opnieuw vlechten en ze dan zondag met jou eruit halen, dan kun je zien wat een pak haar er bij hem uitkomt, en hoe dik het alsnog blijft 
) En dan haal ik het los, kam het door, gooi de manenspray erdoor en laat het minstens 24 uur loshangen zodat het inderdaad kan luchten. Daarna vlecht ik weer in enz. De hoeveelheid haar die er tussendoor afkomt lijkt heeel veel. Maar is gewoon gelijk aan de haren die ze verliezen met borstelen, rollen, kroelen enz. Alleen komt het er in een keer af en lijkt het een verschrikkelijke hoeveelheid.
Zo naar stal en afhankelijk van hoe eef is en hoe vies ze is toch nog maar een rondje naar buiten. 
wist niet dat er standaard na 10 dagen zoveel uitkomt!

(en hoop nogsteeds dat het dan wat dunner wordt, maar het lijkt wel steeds dikker te worden
)
volgens ons word dat een prima oplossing voor ons.
Ik heb weer werk
Waarschijnlijk maandag al beginnen 

Dat geeft de burger moed...

.
Ellendige van angst is dat het veel sneller terugkomt, dan dat het wegblijft. Je kunt zoveel goede ervaringen hebben, 1x een mindere en hoppa, daar is angst weer volle bak terug.