Komt hij bij jullie vandaag, gefokt, o.i.d?
VHU, nou, wat een wind niet normaal!!
Maar toch gereden!
Ik heb ook gemend, maar de les na een klein half uurtje afgeblazen, letterlijk, haha!!
Was geen doen, wind en een regenbui erbij, Emas wilde ook absoluut niet tegen de wind in, kont tegen de regen in draaien. Ik had geen fijn contact, eigenlijk vond niemand het nog leuk, dus hup, naar huis!
Moet wel zeggen dat ze vandaag bijna verontrustend rustig was, redelijk normaal stappen, in draf een beetje bijklikken... Ga me bijna zorgen maken, hihi..

Fijn dat je het leuk gehad hebt avaluna!!
Ips, spannend!! Ik ben ook geen echte handelaar, maar heb er bij Emas nog wat vanaf gekregen. Soms kun je in plaats van af te dingen er ook dingen bij in bedingen, klinische keuring (wat je daar ook voor afspraken over maakt) hoefsmid, tuigage enz.
Vroeger gingen mijn vader en ik ook wel eens kijken naar een nieuwe pony. Dan zaten we op de heenweg in de auto en kreeg ik instructies. Je kijkt niet, je lacht niet, je zegt niets, je wijst niet, gewoon erop en weer in de auto gaan zitten, haha!! Vooral niet laten merken dat je hem leuk vindt!!!
Maar als ik de prijs normaal vind zal ik ook niet zo moeilijk doen, ik wil best de waarde van het dier betalen. Tea en Emas waren allebei ook niet de goedkoopsten, maar ze waren het waard en dat telt!
Baudyh, lekker schone stal voor Viantha (toch?) Is ze nog zoekerig naar het veulen of valt het mee?
Ik vind het fokken ook echt prachtig, hengstenkeuze maken en daarna lekker met zo'n veulentje omtonten, vanalles leren, vaststaan e.d.
Ik ga vrijdagavond even bij de lessen kijken van Paul Versluis. Zal met een minderwaardigheidscomplex thuiskomen, maar daar gaan we dan aan werken, haha!!