Verstrooien van mijn schoonvader moeten we nog doen maar schoonzusjes en mijn man zijn er nog steeds niet aan toe... en straks is het weer Kerst... vorig jaar is hij de dag voor Kerst gecremeerd...
Zware kost hier in het topic
Misschien ook tijd van het jaar? Biancocoo ik ben ook echt mensen om me heen kwijtgeraakt doordat ik gewoon niet meer mee kan met wedstrijden of evenementen mbt de paarden. Ik kan het gewoon niet, hou het niet vol, of ik hou het dan vol koste wat het kost en dan lijdt ons gezin eronder of mijn werk. Dat wil ik niet. Mijn paarden zijn mijn hobby. Wedstrijden hoeft voor mij niet perse en als ik dat al zou willen kan ik het niet intensief (ben al blij als het af en toe eens kan). Als je daar mensen om je heen door kwijtraakt is heel triest. Ik bedoel, ze kunnen toch af en toe wat van zich laten horen, of interesse tonen in wat je doet.
Maar dan is het je zorg ook niet waard hoor. Maar ik zeg dat wel zo maar weet dat het anders voelt
zoonlief weer helemaal boos op me 'waarom zie je dat altijd mama' ja weet ik veel ben beetje pietluttig ofzo. Maar vind het stom. Als zo'n kind dan zoiets moet leren, leer het ze dan goed en niet met allerlei fouten erin.
.
.

Heb er zo'n zin in en zou graag zelf ook nog eens willen kijken en misschien toch wel irl even gaan bekijken, voordat hij bij Kelders binnen is.
Wel irritant hoor dat VHU en biancacoo er zo op aan worden gekeken (van weinig/geen wedstrijden rijden of niet meer mennen).