) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stoer peerd met front en dan zo'n mooie kleur 
.
. Niet vanwege het gerammel, maar ze hadden de bak omgewoeld en de waterhuishouding verlaagd, vanwege aankomende nachtvorsten. Oftewel: de bodem was tamelijk droog en mul. En superlicht rammel-koetsje-van-stalgenootje heeft massief rubberen wielen, dus groef zich lekker diep in de bodem. Ster had het veel zwaarder dan met mijn eigen koetsje-met-luchtbanden
. Lesmees steeg zelfs af en deed een aangepast programma, want (zelfs) hij had medelijden met de pony
.
. VanHuisUit schreef:Thabor lekker buiten heerlijk toch![]()
Volgens mij, maar goed, wie ben ik, kunnen jullie met Thabor trouwens prima op tegen een 'dressuurpeerdje' Tinestoer peerd met front en dan zo'n mooie kleur
Moet hier de honden uitlaten zooooo geen zin in![]()
.
). Dan heel veel uitmesten, want daar ben ik gisteren niet meer aan toe gekomen. 
Vervelende mensen ook, die zich met andermans zaken bemoeien, wat wel of niet goed is voor je paarden of niet
Als ik het zo lees en zie op plaatjes in bv Paard en Sport dan komen ze niks te kort hoor!
Gewoon lekker buiten laten staan
Daar kunnen jullie trots op wezen zeg
Wel toevallig idd dat je ook naar het strand bent geweest om te paardrijden, ik dacht echt dat het foto's van jou met de paarden was toen ik dat topic voorbij zag komen
oh nee, het gaat om het welzijn van het dier
haha
...Denk dat VHU een leuk juffie is 
Citaat:Ik vind harde wielen ook zo mooi en zou ze graag willen, maar echt iedereen raad het af, ivm snijden in de grond en mindere grip tijdens marathon......maar ja oog wil ook wat oh nee, het gaat om het welzijn van het dier haha

Erg he? 

. 
heb is gekeken, zag bij Kraay een poosje terug een set....niet echt iets bijzonders, die kosten iets van € 1000, nu staan er ook van € 600 vind het toch veel geld vergeleken met je wagentje....of ligt dat aan mij??? Prijzen voor een nieuwe wagen zijn toch een beetje raar verdeeld....set rvs bomen 1000, molen rem 500 zo loopt de prijs al snel op.
).
(we gaan stap-met wat draf-heuveltraining doen)
inpak/gedicht/laatste inkopen doen -stress...
en dan als een speer aan de slag.

gekregen.........hahaha dat zou toch geweldig wezen als zulke dingen echt konden
? Nou, hier ook buiten en ik en de paarden voelen ons daar prima ben, voel me een bevoorrecht mens dat ik ze dit kan bieden en ook binnen mocht dit nodig zijn.
, heb me zelfs ziek moeten melden vandaag en dat is zooo niets voor mij
. Hopelijk morgen weer wat beter...
beterschap ollie-tje...
cadeautjes moet ik ook nog inpakken, maar dat moet even als D op bed ligt, anders wil hij er direct mee spelen. We vieren het zondagmiddag met schoonouders, met kerst pas met mijn ouders
. Zover kom ik helemaal niet. Zeker niet met dat been van Rembrand. Maar dat is ons doel ook niet, dus dat scheelt dan weer.
)