Zo jij bent lekker aan het puzzelen geweest... vind het elke keer weer een gepuzzel moet ik zeggen, ik heb eigenlijk bijna nooit dat ik direct tevreden ben hoe het hangt. Zit altijd nog wat te verstellen (en vaak ook weer terug, naja).
Citaat:
@ VHU: ik vind het over het algemeen al zalig om met ze bezig te zijn, ze kunnen trainen is dan nog eens zo veel leuker!
Denk dat mijn instructeur het nog geen trainen vindt hoor, 't is meer mezelf trainen hoe ik alles moet doen, haha. Maar Zaar kan die stelling en buiging echt nog niet goed dus misschien pikt ze er wat van op
Ik ben ook nooit lang van huis weggeweest omdat we altijd pony's / paarden hebben gehad. Kan ze echt niet zolang missen, en kan het ook heel slecht uit handen geven
Ben er de laatste jaren, noodgedwongen, iets makkelijker in geworden... HEt langste dat ik weg ben geweest is een paar keer 6 weken. Was wel erg mooi hoor. Naar Amerika (paar keer, familiebezoek en hele goede vriendin woont daar ook) en naar Cyprus. VOor het werk ga ik ook wel eens een of twee weken op studiereis of naar conferenties. Dan geniet ik er wel enorm van, maar ben ook zo blij als ik weer thuis ben in dat platte, groene, drukke Nederland en vooral Rotterdam