Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En ik ben er veel wijzer uit geworden!!!
) bontjes rond het lamoen gedaan op de plaats waar de lak eraf is (dus waar de lichtogen hangen), nu ga ik geen verroeste pony meer hebben
Denk dat mijn instructeur het nog geen trainen vindt hoor, 't is meer mezelf trainen hoe ik alles moet doen, haha. Maar Zaar kan die stelling en buiging echt nog niet goed dus misschien pikt ze er wat van opCitaat:@ VHU: ik vind het over het algemeen al zalig om met ze bezig te zijn, ze kunnen trainen is dan nog eens zo veel leuker!
Ben er de laatste jaren, noodgedwongen, iets makkelijker in geworden... HEt langste dat ik weg ben geweest is een paar keer 6 weken. Was wel erg mooi hoor. Naar Amerika (paar keer, familiebezoek en hele goede vriendin woont daar ook) en naar Cyprus. VOor het werk ga ik ook wel eens een of twee weken op studiereis of naar conferenties. Dan geniet ik er wel enorm van, maar ben ook zo blij als ik weer thuis ben in dat platte, groene, drukke Nederland en vooral Rotterdam

.. doe er alles aan om hem zo snel mogelijk beter te krijgen, van de week wordt hij maar lekker vaak gepoetst en maken we over 2 daagjes even een wandeling, dat mag ik nog wel met hem. 
Ik heb gisteren besloten dat ik gewoon officieel twee weken letterlijk en figuurlijk de deur dichtdoe voor opdrachtgevers. Anders check ik altijd wel mijn mail maar vrees dat als ik dat nu ga doen ik echt niet aan mijn rust toekom. En we gaan al heel kort op vakantie omdat manlief daarna drie weken naar het buitenland moet. Erg gezellig