Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor biancacoo
Vandaar dat ik het aandurf. Boomzadel is me te secuur. Maar een boomloos durf ik nog wel weer te proberen 

voor jou.......goed op jezelf passen hoor
rustig aan doen! Heb aan het begin van het jaar ook een combinatie van hyperventileren en flauwvallen gehad. Geen pretje.

Wij hebben ook zo'n combi op stal staan: de een trekt zijn neus op en de ander heeft het binnen 2 seconden op als er iets anders dan normaal voor hun neus staat. Bij onze grote bruin loopt letterlijk het water in zijn mond als we met wortels aankomen 

). En zou ook deze week met vriendin afspreken die geëmigreerd is. Eerst kwam er bij haar wat tussen omdat iemand alleen vrijdagavond kon (die wij eigenlijk hadden ingepland). Ik snel omgezet + nog een reservering geregeld voor high tea etc.. Maar nu kwam er bij mij een sollicitatieronde tussen (ze doen een reeks gesprekken op 1 dag, dus ik had niet echt keus en ben wel klaar met thuiszitten na een jaar) en nu komt zij een halve week later met de vage afspraak van "jah misschien zondag dan, maar ik weet het nog niet". Dan vraag ik mij wel eens af, waarom doe ik nog zoveel moeite terwijl dat voor mijn gevoel niet van de andere kant komt
Zucht....
marjola!
*
bijzonder dat ze dan wel door de APK komen trouwens.
Marjola, klote is dat zeg. Als ze zich niet in jou kunnen verplaatsen dat je graag een baan wilt. ........ dan ja zoeken ze het lekker zelf uit! Maar dat doet wel pijn en geeft verdriet
Het zal de laatste jammer nog niet wezen qua vriendschappen denk ik.