Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ollie in Rockanje dat wel..en die rode haartjes kloppen ook wel maar verders ga ik nog niet als hond door het leven
, nu ffies eten en opwarmen en dadelijk denk ik dat ik Bruutje maar even longeer want het is hier ook best fris om een rondje te gaan mennen als het zonnetje weg is
Poeltje schreef:Dat is wel jammer, Tine. Wij doen 's zomers heel veel ritten, puzzelritten, snertritten, tulpenritten, ritten voor mensen met een beperking. Altijd onwijs leuk om te doen. Gewoon even andere mensen een mooie dag bezorgen! Succes bij de visite.

Mmmmm hoe herkenbaar (is thuis ook zo) , maar ondanks dat toch een hele tevreden ouder hier
leuk hoor. Wat vindt hij er zelf van?
en ook erg
en als ik iemand had moeten noemen maar vergeten ben
hier hele dag flink bezig geweest echt super college gegeven, liep als een trein, had co-trainer/gastdocent erbij ging echt gaaf. Dan heb ik zo'n geweldig vak
inkopen te doen plus daarna zoonlief ophalen van muziekles, dan koken etc en nu eindelijk uitpuffen op de bank
en vwb dat jouw paardjes nog buiten staan 'jij moet het doen wat jij goed acht... ze hebben toch ook een dekentje op ? en ik ben van mening dat de paarden in deze tijd veel te 'gecultiveerd' worden gehouden en mensen denken niet altijd even goed in het welzijn van het dier of willen het wel maar kunnen dit niet omdat de omstandigheden het niet toelaten. Gewoon lekker je eigen ding blijven doen, je dieren zijn gezond, zien er top uit dus waarom zou je wat veranderen ?