Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.
Wie weet krijg je de smaak te pakken en ben je niet meer te stoppen
)
) overal altijd maar een méning over moeten hebben EN vinden dat wij die moeten ventileren.
.
) zal boodschappen veel netter inkleden en hiermee veel discreter omgaan. Een Nederlander zal over het algemeen veel directer op zijn/haar doel afgaan. Voor beide valt iets te zeggen.
Alleen met 'jij' praten, dat lukt me niet

toen Bente maar in de stromende regen gelongeerd (ze liep trouwens zoooo lekker los door haar lijf
) en daarna maar weer op huus an. Waardeloos dus
. Enige nadeel is tegelijkertijd een voordeel: de starttijden liggen vast ver uit elkaar (paard enkelspan / pony enkelspan), maar dat hebben we ook nodig om om te spannen
.
. WEet niet of dat aan die wedstrijden lag, maar wie weet is dat bij jullie ook zo? Zou toch super zijn als je het zo kunt regelen!
).
tjah zo gaan die dingen zeker
. Bij vriendje thuis ook totaal andere cultuur dan mij thuis, maar inmiddels kan ik beide wel waarderen. Enige waar ik nu vaak mee zit is dat alle belgen direct horen dat ik uit nederland kom
en alle nederlanders beginnen te horen dat ik af en toe belgisch woordje/zinsbouw ertussen maak
.... Bovendien heb ik ook ernstige moeite heb om tegen iedereen U te zeggen hier
echt lastig dat 'geje' krijg je niet afgeleerd duidelijk, Kortom ik hoor gewoon nergens meer bij nu hahaha
. Hier in Brach geen probleem; meer import en buitenlanders dan echte Brachtenaren (vanwege de binnenvaart), maar als ik in het veeeeeel grotere Echt kom om te winkelen wordt me steevast gevraagd: "Ben je hier op vakantie?" Ik blijf voor velen "die Allochtoon uit het westen"
.
). uzma begon erg druk en onrustig en had er een redelijk hoog tempo op zitten, maar na ongeveer 30 min ging het tempo wat onderuit en liep die echt wel erg fijn, netjes in de stelling en buiging en toen alvast even snel een proeg gereden om te kijken waar nog de zwakke plekken zitten. middendrag moet nog wel een beetje beter en de figuren moeten nog wat neter, maar over het algemeen helemaal niet slecht