Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, wat een leuk ding.
voor degene die het nodig hebben..
:D:D

) dids heeft gewoon een luizenleventje 

buiten blaffen werd er ook gekwispeld geloof ik? gezien het bewogen staartje? 
eitjes van eigen kippetjes zijn wel erg lekker
Gelukkig kan ik nu mijn uren veel beter bepalen, en dat scheelt een hoop (maar die spaarrekening is nooit meer de oude geworden, maar dat heeft ook andere oorzaken
haha).
Wat een schatje!
Wat fijn dat Van Schie kan doorstarten. Ik zag gisterenavond op MP al weer de advertenties staan.
ja zeker!

Citaat:Gaat het weer een beetje Ollie?
Was even van slag gisterenavond.... ook hier gaat niet alles van een leien dakje, want ieder huisje heeft zijn kruisje... en je moet je wel eens even weer bij elkaar rapen, wat morgen schijnt het zonnetje ook weer voor jou...... Citaat:Zit nu te overwegen om maar niet naar kampioenschap te gaan. Ik kan het gewoon niet alleen. Als ik les heb, lukt het wel, maar alleen niet. Hoefsmid gebeld, maar die heeft het volgens zijn vrouw de komende 2 dagen superdruk en is daarna met vakantie. Ik ken geen andere smeden in de buurt, dus ook daar stress. Want zonder ijzer eronder kan ik niet naar kampioenschap, maar kan dus ook niet meer trainen. Ik weet het nu even niet meer .
maar is jouw instructrice ook op het kampioenschap of kan ze misschien meegaan, als ze alleen al je proefje voorleest voel je je misschien al een stuk zekerder?
zijn zo lief bij elkaar in de paddock, beetje spelen, knabbelen, gezellig samen liggen of rollen. Echt leuk. Doet Bente ook erg goed, zo'n wat oudere en wijze pony bij haar. Ze heeft een veel rustiger 'oog' gekregen (kan dat niet uitleggen maar haar 'uitkijk' is veel rustiger, evenwichtiger dan toen ik haar net had).

zie je dat die oortjes in zijn nek, zo van 'rot op' ik ben aan het eten

ook was ik hem even totaal kwijt, dan loopt hij maar te drammen en alles vast te houden. Ben gaan stappen - adem in - adem uit
- en opnieuw opgepakt. Toen deed hij het weer en dan kan hij het echt heel goed.... om hem te belonen paar keer door de waterbak heen gegaloppeerd, dat vindt hij zo ontzettend leuk en door de hindernissen heen gegaan, wat kan hij dat toch goed