Citaat:
Zit nu te overwegen om maar niet naar kampioenschap te gaan. Ik kan het gewoon niet alleen. Als ik les heb, lukt het wel, maar alleen niet. Hoefsmid gebeld, maar die heeft het volgens zijn vrouw de komende 2 dagen superdruk en is daarna met vakantie. Ik ken geen andere smeden in de buurt, dus ook daar stress. Want zonder ijzer eronder kan ik niet naar kampioenschap, maar kan dus ook niet meer trainen. Ik weet het nu even niet meer .
Volgens mij onderschat je jezelf echt Tine, je haalt altijd zulke goede punten, je kunt het echt
maar is jouw instructrice ook op het kampioenschap of kan ze misschien meegaan, als ze alleen al je proefje voorleest voel je je misschien al een stuk zekerder?
Vind dat je hoefsmid voor jou een uitzondering moet maken, sorry hoor, je bent een prima klant en je gaat voor het kampioenschap
Heb het zelf ook een keer gehad, zou ik voor het MII, vloog ook een ijzer er twee dagen van te voren af. Zonder ijzer geen optie natuurlijk, paardje was ook altijd heel gevoelig met nieuwe ijzers echt vette stress. IJzer is er op de wedstrijd zelf onder geslagen, doe ik trouwens ook nooit meer want wedstrijd ging echt pet. Maar het is nu dinsdag....
Kun je niet met je hoefsmid afspreken anders dat je even bij hem langsrijdt?
Maar nogmaals vind gewoon dat hij bij jou langs moet komen hoor.
Ollie even in algehele dip & overpeinzingen. Het doet je beseffen dat je blij mag zijn met wat je hebt en inderdaad nu leven, niet morgen...
Even een Snuitje spam
Mijn knapperds
zijn zo lief bij elkaar in de paddock, beetje spelen, knabbelen, gezellig samen liggen of rollen. Echt leuk. Doet Bente ook erg goed, zo'n wat oudere en wijze pony bij haar. Ze heeft een veel rustiger 'oog' gekregen (kan dat niet uitleggen maar haar 'uitkijk' is veel rustiger, evenwichtiger dan toen ik haar net had).

Snuit staat op te letten voor zijn slapende vriendinnetje...

Kan zo meedoen in Penny's film

Na 't werk helemaal 'wild' op beetje slobber
zie je dat die oortjes in zijn nek, zo van 'rot op' ik ben aan het eten

Met Snuit gedressuurd, haha. Hij had hele goede momenten (echt waar!)
ook was ik hem even totaal kwijt, dan loopt hij maar te drammen en alles vast te houden. Ben gaan stappen - adem in - adem uit
- en opnieuw opgepakt. Toen deed hij het weer en dan kan hij het echt heel goed.... om hem te belonen paar keer door de waterbak heen gegaloppeerd, dat vindt hij zo ontzettend leuk en door de hindernissen heen gegaan, wat kan hij dat toch goed
Met Bente gewandeld langs de weg totdat ze helemaal relaxed naast me liep ondanks kinderen die op trampoline aan het springen waren, wapperende vlag en flinke tractor (was nog wel spannend, even aan de kant gezet en goed vast gehouden maar ze bleef wel bij me). Daarna even gelongeerd en erop. In de bak gestapt en gedraafd. Had zowaar in draf stukje mooie aanleuning.
Ben dus weer dik tevreden en fijne paard/poown dag gehad.
Nu eens even nadenken over wat we ook alweer moeten gaan eten enzo....