Ik pak de draad op tot waar ik terug kan scrollen.
Dingetje gaat voor een Kelders marathonwagen, leuk!
Marjola op de kiek met Sam, blijf het een gave pony vinden.
Tine, mijn schoonmoeder is er ook aan geopereerd, heeft wel veel geholpen, maar ze voelde zich zo onhandig met die hand in de spalken. Simpel aankleden was al een hele toer.
Aksie
, niet tobben...Verschillende mensen naar Nijkerk geweest, jammer dat het voor mij zo'n takke-eind weg is.
Rianne's nieuwe pony neemt nu al de benen
VHU knettert van de drukte
Biancacoo's hondjes krijgen soep
. Met ballen en vermicelli
? Zonder gekheid, wat gaat daarin en gaan ze niet aan de spuitpoep?Maisie, helaas kan ik je er ook niet mee helpen
En ML is ziekjes
. Beterschap!Tot zover mijn bijlees.....
Gisteren vergadering gehad van de menvereniging. De club is groeiende en dat is een goed teken. Leuke activiteiten op het programma, waaronder een privé-initiatief van iemand, geen lid - wel verbonden met onze vereniging via zijn zoontje: hij gaat een leerweekend organiseren in februari en heeft het internationale men-jurylid Jaap Boom bereid gevonden ons dressuurtheorie en proefgericht rijden te komen onderwijzen.
Een evenement dichtbij, dus kunnen we mooi even kijken hoe Moos en de Anda zich samen op de trailer gedragen; hoe Moos zich houdt op vreemd terrein. Geen wedstrijddruk, maar wel veel volk en andere mencombinaties. Is goed voor hem
. Vanmiddag menles, ben benieuwd hoe het gaat
. 
) en nu eerst maar eens de paarden buiten zetten
.
)
(tja was ff in haast gegaan en niet omgekleed
,daarna druk met bomen/struiken/bramen snoeien die over mijn hek heen hingen.....gelukkig hulp,wat een rotklus maar weer klaar.
. Even een andere lesstrategie bepaald en dat werkte. Een paar keer zo volhouden en dan hoop ik dat we een flinke stap voorwaarts gemaakt hebben.
. De Anda daarentegen zocht de dubbele bodem in de kom
vanochtend waren geloof ik alle wegen in de Randstad verstopt, in ieder geval waar ik langs moest en vanmiddag weer
echt uuuuuren onderweg geweest.
moet morgen weer om 6.00 uur op dus ga zo maar weer naar bed.
kan ik er wel weer even tegen.
zo heerlijk. 
. Dids heeft het veel te goed. En ik heb m'n zorgvuldig geordende hoop emotie weer lekker door de war gegooid
Een vriend van me heeft het *** op het moment, en dat trek ik me sowieso heel erg aan, en 't gooit ook een hoop overhoop.. Maar, keep on smiling en sterk zijn voor hen die 't nodig hebben!
weer back in town maar met wat daglichtproblemen en nieuw zadel.
alleen dat ik al wist dat mijn tussenwervelschijven ingedroogd zijn. HEt kan zijn dat hierdoor mijn zenuwen geraakt worden, wat ook pijn geeft.
en volgens de opticiën zou dit ook verbetering moeten geven, omdat ik een prisma in mijn bril krijg.......enige nadeel is dat ik het al bijna 14 jaar niet voor elkaar krijg om altijd mijn bril op te houden....(beetje ijdel misschien) maar goed
Bril op