@Aks jeetje was die rit 38 km .... wel een heel creatieve manier om je stagegebied te observeren

@Dingetje we gaan nog geen geld spenderen bij v/d Mee hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was hartstikke leuk
heb ook nog een stukje mogen doen. Maar respect dat die man met dat span zo op pad kon en op zo'n duppie kon draaien en keren! 
studeerze!

,terwijl met concourswagen ze nog fut over heeft)
... 

Vet stoere jas/vest/trui 
wat zien jullie er goed uit 
super leuk speel uw spel en wat een knappe Vincent 
Kregen we ff een vette bui op ons kop
Vandaag weer longeren, waarschijnlijk weer niet in droog weer
Morgen krijgt Pown snelle nieuwe Nikes die 8 december goed van pas gaan komen tijdens de marathon
Wij hadden hier prachtig weer. Toch raar in zo'n klein landje.
En lekker priveles gehad
en lekker gelesd met jong grut
. Vandaag lekker vrij dus kan ik even een beetje alles op mijn eigen tempo (rondje mennen, rijden en huishouden) doen alleen vanmiddag rapport-en Niotoets bespreking op school. Ik ben benieuwd
*smelt*
Nu eerst opwarmen. Vanmorgen met Amerigo gemend, maar na 15 minuten totaal geen gevoel meer in mijn handen, of juist erge pijn door de kou. Had 2 jassen aan, skibroek en 2 paar handschoenen. Blijkbaar word ik echt een watje, want die pijn in mijn handen had ik voorgaande jaren echt niet. Had ook ijsregenbui op mijn dak.
Toch blijven mennen, maar kon nauwelijks sturen. Besloten Rembrand maar vrij te geven, want zo is het niet echt leuk. Wel erg vervelend, want komend weekend krijgt hij ook al vrij. Nu verleert hij het niet, maar ik voel me toch schuldig dat ik lui op de bank ga hangen met kopje thee ipv met hem te gaan werken. Nu denkt hij daar vast anders over
, maar toch...
.
. Meerijden met anderen wel (dan kunnen de handen in de zakken
).
. Stalgenootje en ik allebei een half uur les. 
Ik was van plan het friesje te longeren maar kon me er ook echt niet toe zetten. Ben nu lekker bad aan het vol laten lopen, tijdschriftje erbij, heerlijk!
_Dingetje_ schreef:Nou zeg...ik dacht dit kan niet missen dat het onze Ollie is
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=177&t=1673771
Ze lijkt er niet eens op
Gem schreef:BaudyH: een volte van 20 meter is een volte van 20 meter. In een bak van 20 x 60 gaat hij idd dus niet over X. Je zult dus 10 meter van X af moeten blijven. Best moeilijk gokken hoor.