Vreselijke nacht gehad, want hele nacht (ondanks ibu's) vreselijke hoofdpijn. Gaat een leuke dag worden

Frensie: werkse. Ze hadden echt eerst met jou moeten overleggen, zeker als jullie zo'n belangrijke rol hebben. Eigenlijk zou ik zeggen, meld ze dat je niet kunt, ga lekker je eigen wedstrijd rijden en laat ze het maar uitzoeken. En natuurlijk niet je computer afstaan. Ze kunnen het programma van je krijgen, maar verder zoeken ze maar zelf een oplossing. Dit zorgt ervoor dat ze de volgende keer beter nadenken. Is wel heel cru, maar aan de andere kant houden ze totaal geen rekening met jullie.
Bianca: ze misdragen zich geregeld. Zijn iedere dag flink aan het spelen, maar doorgaans (gelukkig maar, anders had ik een probleem) zonder schade. Rembrand is eigenlijk steeds degene die begint. Het wordt tijd dat er weer gras komt, want dat zorgt ook voor meer afleiding. Oppas had ook wel gezien dat ze druk waren en daarom nog verder teruggezet in voer. (en dat voor niet paardenmensen

Vind dat tapen altijd zo zielig. Vraag me ook af of het wel helpt. Of ze gaan staan of niet. Maar goed, maakt niet uit, ze staan nu.
Gem: ik had er hier gisteren 3 rond hobbelen. Inderdaad respect voor moeders met veel kinderen. Oef
Prinsje: ben inderdaad blij met deze uitslag. Dit gaat weer over als het goed is.
Nien: klinkt heftig. Maar fijn dat het nu toch al een tijdje goed gaat.
Ik moet zo brigadieren, daarna hoop ik ze alle drie even wat beweging te kunnen geven.