[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Rhine_

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:39

Nee, maar ik stuur je even een pb.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:58

Frensie, dat ziet er al heel keurig uit! Super.. nu lekker opbouwen en gaan genieten :D
Naaltje: Wat ben je toch een lekker duo met Dids.. Jullie hebben altijd zo veel lol samen.. heerlijk om naar te kijken..

Ik zit tegen het hypermobiele aan. Heb dus ook vaak last van heupen rug schouders en polsen. Gelukkig heb ik er af en toe alleen wat pijnklachten aan maar kan ik er verder goed mee leven.. Maar weet dus heel goed wat voor klachten jullie hebben maar dan nog even erger.. lijkt me verschrikkelijk irritant. Ik baal al als ik af en toe wat minder bewegelijk ben, maar als je zelfs je werk ervoor moet laten liggen..

Tallechie gefeliciteerd! Ga je dus stage lopen op een kdv verticale groep?

Suzan, goed gesprek, wat is het vervolg nu?

Nouvel heeft van het mooie weer genoten :D

Tine druk geweest en zoon lief kan al heel goed bixieproef alleen rijden! Knap hoor! Zelf gewoon relaxed je wedstrijd gaan rijden.. zul je zien dat tie perfect loopt en jij je zorgen voor niets hebt gemaakt ;)

Bitje is alleen in een grote maat af en toe op mp verschenen.. zoek al sinds juni.. Heb verder geen haast hoor, maar zou het wel een keer willen proberen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:08

Mensen ik ben even van slag... er is weer een ontzettend lief, leuk en veels te jong paardenmens ons ontvallen :')

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:21

Ollie sterkte !!!

Ook schrikken van dat paard op ijsselstijn. Lijkt me echt verschrikkelijk als je paardje op wedstrijd
overlijd.

Verder wel bijgelezen maar niet echt onthouden jullie kletsen echt veel !!! Zag nog wel foto's van het vosje van nouvell en over VHU die weer moet gaan werken en de laatste pup van frensie die verhuisd is.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:35

Had ik ook Ollie, echt niet normaal zeg.
Rotsport is het toch af en toe.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:45

Eefielover klopt. Op de maandag en woensdag. Alleen krijg een kleine stagevergoeding en waarschijnlijk moet ik er dus wel gaan bijwerken. Op de vrijdag is het af en toe. Zit er nu aan te denken om dan maar op donderdag en vrijdag te gaan werken. Dan heb ik maandag en woensdag stage. Dinsdag thuis en donderdag en vrijdag werken. Wordt heftig maar gaat maar om een jaar. Ik weet alleen niet waar ik een baan moet vinden voor 2 dagen.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 18:52

Ollie: Sterkte!!

Tallechie: Tja das in de kinderopvang goed te doen, maar daar ben je dus nog niet voor gediplomeerd. Kijk eens bij de thuiszorg. Verdiend goed en als "vakantie kracht" hoef je dacht ik geen papieren te hebben. Tis niet zo heel leuk werk maar met sommige van de oudjes kon ik leuk kletsen. En ja je bent alleen maar aan het schoonmaken.. maar bij een ander schoonmaken is altijd makkelijker als thuis. Heb het zelf ruim een half jaar gedaan en dat vloog eigenlijk voorbij. Ik deed dan wel maar twee huishoudens op een dag. van 9-12 en van 12.30-15.30 Thuiszorg staat ook heel goed op je cv voor een baan in de kinderopvang.
Anders zou ik het zo niet weten.. kom je al gauw uit bij de supermarkt enzo..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:01

VanHuisUit schreef:
Had ik ook Ollie, echt niet normaal zeg.
Rotsport is het toch af en toe.

Ik heb een aantal trainingsweken mee mogen maken met haar en het was zo'n fantastisch leuk mens ;(

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:57

Wow! tallechie wat goed zeg een 9 voor je opdracht!

goed zo VHU, jullie komen er wel :j

frenssie wat vervelend zeg..

hihi die renfoto van dids is leuk! Joepie!!
lekker blij koppie.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:58

Ik ga lekker met vriendje een film kijken.
Forest gump.
hij komt ook op TV (0m 20.30uur) maar we doen de DVD erin, want dan hebben we tenminste geen reclames erdoor.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:27

Sterkte Ollie!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:37

Forest Gump is een prachtige film.
Dids is zo'n grapjas }:0

@Ollie dan is het helemaal heftig. Heb haar wel een paar keer zo 'langs zien komen' zeg maar, maar kende haar niet persoonlijk. Vind het gewoon niet te bevatten hoor, zo jong, gezin, net bedrijf gestart, helemaal lekker bezig, een echt paardenmens en dan zo'n heftig ongeluk. Alleen het stomme is het kan altijd gebeuren. Peerd springt omhoog, of je erop zit, erachter of ernaast loopt, verliest evenwicht en valt naast, bovenop of achter je, of jij valt naast, achter of tegen het paard ;( botte pech als het zo mis gaat.

Maar het was wel prachtig weer vandaag zeg en het wordt morgen weer mooi weer *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:53

Ollie1 schreef:
Mensen ik ben even van slag... er is weer een ontzettend lief, leuk en veels te jong paardenmens ons ontvallen :')

heel veel sterkte!!!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:59

Ik ga lekker naar bed, ben het zat.
Morgenochtend eerst naar de fysio en daarna rondje stappen in het bos. Ze heeft vandaag hard gewerkt, morgen lekker ontspannen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:21

Sorry, geen puf om te reageren. Heb wel braaf bijgelezen.
Ga zo naar bed, morgen hopelijk wat beter.

Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft. :(:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:24

Tine donderdag gaat hem denk ik niet lukken. Ik wil evt wel met jou mee, breng ik daan naar mijn ouders.
Woensdag komt fysio. Of op een andere dag.

Als het goed is moet ik vanaf sept weer aan het werk

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:59

Ollie : :(:) heel veel sterkte !!!
wat een nare berichten....

By the way...Bettepet's nieuwe pony is stoerrrr !!
En Oot was echt super, het was een fijne buitenrit !! nogmaals dank !! het was gezellig, en je komt in de toekomst maar bij mij "karren". ;) :D
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 15-08-11 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:02

ollie, ik las het, wat erg, ben er ook stil van...
ken haar niet, maar wat verschrikkelijk zulke dingen...

frensie, super plaatjes zeg van je les, knap hoor!

naaltje, ik heb je topic bekeken, echt hele gave foto's, pretletters zijn jullie! :D

dit is ook een pretletter, beeb van de merrie die ik van de winter zadelmak heb gemaakt, zo'n leuk ding! <3

Afbeelding

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:12

Oei, wat lief <3
Biancocoo wat leuk dat je zo'n fijne rit hebt gemaakt met Bettepet. Mocht je ooit in Brabant langskomen, je bent hier ook van harte welkom hoor (weet niet welke richting je nog uit moet voor je 'grote reis' , of je dat nog een keer moet doen over een paar weken, blijf nieuwsgierig haha).
Tallechie 4 dagen is veul hoor met zo'n klein mannetje thuis, ik heb het nooit gekund/gewild/gedaan. Nu had/heb ik ook wel een man die veel weg is maar dan nog. Je huishouding, de administratie van jullie bedrijf, je paard/poown er nog bij...veel staat wel met goede opvang, dat scheelt wel een hoop (had ik 1e jaar dat Han zo klein was niet, alle (goede) opvang is hier enorm met wachtlijsten...).

Ik ga morgen echt even lekker paardendagje doen. Mennen met Snuit en rijden op Bente :D

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:32

Bianco en ik hebben idd heerlijk buiten gereden, en ik kom zeker ook een keer bij jou!
Ja, het zwartje is stoer. Morgen maar eens kijken of ie met tuig op ook zo stoer is.
Dat is dan het prettige aan leerkracht zijn, dat je 6 weken zomervakantie hebt, ik heb nu nog lekker 3 weken om volop met de pony's bezig te zijn

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:36

Leuke foto´s weer :D

Hoe nu verder? Ik heb het er met Koen over gehad, er zitten een aantal maars aan deze baan. Dus ik ga er even goed over denken en zou eind van de week laten weten hoe en wat. Gelukkig heb ik nog een aanbieding die mij erg aanspreekt en ik hoop eigenlijk dat ik daar van de week helemaal mee uit ga komen! Dat zou geweldig zijn namelijk ;)
Meer ga ik nog niet op internet zetten, totdat er iets concreets uit komt ;) Voor de nieuwschierigen onder ons, voel je vrij om een pb te sturen ;)

Net terug van Boobs. Zijn ijzer was los gegaan en scheef, lip van het ijzer in zijn hoef geschoten. Liep niet goed. Smid is direct geweest. Opnieuw ijzer eronder geslagen. Nu loopt hij achter niet helemaal lekker. Heb van hem een goedje mee gekregen om zijn knie banden mee in te smeren. Even in de gaten houden dus. Ondanks dat je nog zo voorzichtig oppakt met het werk, misschien toch iets te snel,... we zouden vandaag mennen, maar goed, niet gedaan dus. Bijrijdpaard is ook blijven staan hierdoor. Boobsie gaat uiteraard voor alles en iedereen bij mij.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 07:26

VHU we gaan het even aan kijken hoe het gaat lopen. Zolang mijn vriend een opdracht heeft is het nog geen probleem. We hebben nog wel reserve, maar zodra hij geen opdracht heeft wordt het lastiger.

Ik ben niet te beroerd om te werken en als het moet dan moet het. We gaan dus even kijken hoe het gaat en desnoods zoek ik er werk bij voor de donderdag. Bijvoorbeeld schoonmaken bij iemand. Scheelt al weer iets. Het gaat ook maar om een jaar.

Hier een goede nacht gehad. Om 21 uur lag hij er in en om half 7 was hij weer wakker. Straks naar het ziekenhuis voor controle. Nu snel het huishouden doen en nog even aan de studie

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 07:37

Brave daan! netjes lang slapen :D

@ollie en VHU en alle mensen die haar kenden :(:) ik werd er ook wel even stil van..

@nouvel; wat een gaaf veulie, met die bal :D
En dids en ik pretletters O:)

IT heeft forrestgump gekeken en dat lekker op dvd gedaan. Ik zit me ook altijd helemaal rot te ergeren aan die reclames :o Kijk een keer is prima, kun je naar de wc enzo :') maar elk kwartier is rot :+

m'n topicje nog een keer O:)
[RIJ-ITP] Diddle de kleine fjord aan bejaardengym

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 08:04

:D niet dan naaltje... *\o/*

goeiemorgen trouwens!

zit alweer kant en klaar om naar school te gaan, verder met m'n klasje in orde maken zo...
hopen dat daarna het zonnetje nog even gaat schijnen, kan ik nog even genieten bij de paardjes!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 08:09

Naja serieus rijden kan ik niet :+ daarvoor rijd ik te slecht, dus ik probeer er altijd maar de humor van in te zien :))
Heb dids gisteren wel een halve ronde om de achterhand kunnen laten draaien (stilstand) en zijwaarts over een balkje (Voorbeentjes ene kant, achterbeentjes andere kant) :)) dus we hebben wel serieus aan nutteloze dingen gewerkt O:)
Afbeelding
En dan kijkt ie zo :') net echt he? :P (en als ik nou eens niet meteen zo ontzettend zoutzakkerig was gaan zitten :x )