@ Laura, vervelend dat et allemaal even niet zo goed gaat..
@SL ik zou idd gewoon een stukje van het lamoen afhalen

@jelle, ik vind die voorgevormde borst ook erg mooi

@VHU wat is het toch supergaaf dat je na de mencurcus nog zo veel bij Hanemeijer mag doen!
@buckje, is inderdaad wel een leuke pony:) maar niet vos bont.... en ik wil liever geen concessies doen, terwijl ik pas net weer op zoek ben.
zo gister wedstrijd met Misty gehad, was een soort E traject om een grote plas heen, misty had dat nog nooit in haar eentje gedaan.. helaas was ik er met mijn hoofd niet helemaal bij, waardoor ik tot 2 keer toe foutreed in een hindernis, dus daar baalde ik goed van, heb net de hindernistijden bekeken, als ik goed was gereden, had ik zeker in de prijzen gezeten. maar ach ik was wel heeel erg trots op Misty, voor het eerst alleen een waterbak in zonder problemen, en ook nog een onwijze heuvel waar ze dan echt nog even extra haar best doet, het zit er wel in, alleen moet ik weer gewoon me gaan focussen.
vandaag met Voice bij meneer chardon op stal geweest

toen ik voor mijn eerste proef de baan inkwam, was het juryhok eng volgens voice, gelukkig deed ze uiteindelijk wel normaal, daardoor wel een beetje slordig gereden, maar wel een 3e plek en 185 punten, de tweede proef er echt flink aangereden en ze pakte het super op, dit resulteerde in 197 punten en een 1e plaats, dus na 3 wedstrijden zit ik alweer op 7 winstpunten.