Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
confetti schreef:Ik raad een 2 wieler niet af, ik zou er nog ff mee wachten. Ooit een keer meegemaakt dat een pony omhoog kwam voor een tweewieler en dat liep met een sisser af, sindsdien men ik ook alles met een 4 wieler. Zit tussen mijn oren denk ik
L_Rivaldo schreef:Zo net weer thuis van een leuke maar vooral koude wedstrijd. Heb alle 7 marathon hindernissen foutloos gereden iets wat ver boven onze verwachting lag! Super! Daarna hele middag vrijwilliger geweest.
Bij de prijsuitrijking raakte ik aan de praat met een dame van een menvereniging in grave. Toen ik over mendurance begon vertelde ze dat hun er ook mee willen beginnen. Wellicht al 1 juli anders volgend jaar. Ben dus gelijk aan het netwerken geslagen en beloofd haar met bijv nanda of mark in contact te brengen om documenten te krijgen hoe ze alles kunnen organiseren erg leuk dus en hoop dat dit ook georganiseerd kan worden ze was iniedergeval heel enthousiast. Nu was mijn idee ook eventueel juli een mendurance te organiseren maar dit moet nog overlegt worden met de rest van het wedstrijdkalender van de vereniging.
confetti schreef:Ik weet denk ik wel wie die dame is Laura, maar ik denk ook dat dat mensen zijn die zelf nog nooit een mendurance hebben gereden, dus ook eigenlijk niet weten wat het inhoudt.
Nanda, ik denk dat veel verenigingen niet weten wat het inhoudt en daarom ook afhaken. Vorig jaar hebben wij er zelf ook over nagedacht om er 1 te organiseren, maar omdat Teteringen en Etten Leur ook al in de buurt zijn, waren wij er toen niet aan begonnen. We weten nu wat het inhoudt en wie weet komt er in de toekomst nog 1 in Breda, als we dit ingepland krijgen, want dat zou dan toch in juli of augustus of begin september moeten zijn in mijn ogen, want dan staan er geen wedstrijden gepland.