Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

al is het maar 20cm... Mijn AB pony kon het wel, maar ik vond dat landen doodeng (omdat we ook een keertje zijn gestruikeld gewoon tijdens het rijden en toen op ons neus lagen, ik zat er nog steeds op dat wel - ook zo'n leuke associatie
) en mijn D pony's waren echt een stel horken.... of ze sprongen te laag of je werd gelanceerd. Dan maar lekker dressuur prikken 

Ga mee met de samenvatting van Marjola

of jullie het nodig hebben of niet
sorry dat ik jullie een beetje heb verwaarloosd......ga mijn beste beentje weer proberen voort te zetten
en houd niet van springen..haha..
voor ieder die het nodig heeft..
voor ieder die deze kan gebruiken...
Af en toe zondigen mag
Vanavond gewoon weer een bak groente op tafel zetten.
(door ML). Het gaat inmiddels redelijk goed. Wel beetje verkouden, maar wie niet met dit weer? Ook een truc voor mijn pijnlijke arm/schouder bedacht: plat op mijn rug slapen. Erg lastig voor iemand die opgerold op haar zij (want tis zo koud als je net gaat liggen
) + op haar buik slaapt. Maar ik merk dat ik daardoor wel beter mijn schouder kan ontspannen en dat scheelt weer een hoop pijn overdag.
moest 'm even spammen
Owja, ik heb nog een uiterst geconcentreerde blik, want meneer wilde graag naar de vrachtwagen dus lachen zat er even niet in
Ander pluspuntje is dat ie met veel poetswerk (zonder te wassen) zo wit was. Ik ben dol op dekens vlak voor de wedstrijd
En ben benieuwd naar je sulky 
frensie, succes met de laatste loodjes 

Leuke foto !
Dus klein rondje gedaan en weer terug naar stal. Vd week maar naar het andere bos toe onder het zadel.
**denkt direct aan afschuwelijke verhaal van Lanouska
**
hou je taai