Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maisie schreef:Gem op zoek naar een nieuwe kar. Wat zijn je voorwaarden of heb ik daar overheen gelezen?
Ga zelf volgend jaar als mn centjes het toelaten eens langs Kraay voor een nieuwe wagen.
Ipsilonka schreef:Even een vraagje aan jullie, hoeveel kan een paard ongeveer trekken als je doodgewicht (pallet met stenen) achter hem hangt in een zware bak?
Kan niet anders zeggen Gem dat die Wijkmans gewoon een super stabiele degelijke lichtlopende wagen is. Ook mijn instructeur, die toch behoorlijk kritisch is en veel wagens kent, was er heel enthousiast over. Mijn vorige Wijkmans was een recreatiemodel, maar die lag ook heerlijk op de weg / in het bos en liep ook heel licht. Alleen de remmen waren aangetast door zeewater, bleek helaas, heb ik toen helemaal moeten vernieuwen en dat was recreatiemodel met zo'n bankje. Mijn huidige Wijkmans heeft Brembo remmen, die werken perfect.Citaat:Heb na een aantal reacties nu toch 2 interessante wagens op het oog (o.a. een chique Wijkmans, VHU).