Zoonlief is met vriendje buiten 'mooie auto's aan het bekijken'

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ollie1 schreef:Zo, ik heb het megazuur zeg! Net maar even een Rennie in genomen in de hoop dat het gaat zakken en dan weer terug maar mijn mandje![]()
Ze zijn bezig om onze afgelaste wedstrijd van ehhh gisterente verzetten naar as woensdagavond en dan nog wel bij mij in het durp... hopelijk gaat het lukken dan kunnen we toch nog even oefenen.
Frensie schreef:Goedemorgen allemaal!!! Vanochtend is de laatste ochtend dat de pup ons om 6 uur heeft wakker gemaakt, hahaha, ze wordt zo opgehaald.Ga haar wel enorm missen hoor, maar heerlijk dat ik weer door kan slapen om 6 uur. En nu ligt die kleine stinkerd alweer te snurken!
Zo even inkopen doen, dan komen ze de pup halen en daarna ga ik naar menles! Ik hoop dat instructeur een paar foto's wil maken, heb nog geen enkele foto van Gwin voor de wagen.
Ik heb trouwens ook heel lang last gehad van maagzuur en bij mij werkte het goed als ik een neutraal melkproduct nam zoals melk of vla.
eefielover schreef:Haha, tja zo heeft iedereen een eigen manier van omgaan met ongevallen e.d. Ik weet liever toch wie het is zodat ik niet rond hoef te vissen in de buurt wie het zou zijn. Er zijn ook maar twee of drie mensen waar ik op zou reageren omdat dat echt dichtbij staat zeg maar.. In dit geval ken ik ze niet dus houd ik mn mond verder ook. Snap aan de ene kant VHU, maar ik vind niet dat ik fout zit om te vragen om wie het ging.
Aahh pup gaat weg.. zou ik zoo moeilijk vinden!
Lanouska wat is er in Beesd? Ow zie het al vrijdag is er natuurlijk langgoedfair met wedstrijd. Uitkijken naar je vrije vrijdag dan maar!! Geniet er van alvast
Nouvel, ziet er toch wel aardig uit zo hoor! Fijn dat je je tussendoor nog op deze kunt storten!
Ik heb gisteren een lekker buitenritje met eef gemaakt. Ik kwam alleen tot drie keer toe een bekende tegen die ik al lang niet meer gesproken had.. dus eef had vaak ehh.. pauzehaha, ach ja was wel zo relaxed!
Fijne dag allemaal!
tallechie schreef:frensie pup gaat weg. Is het weer stil in huis
Lanouska gaat slingerend door de baanzaterdag
Bianca werkse
eefielover lekker gemend met veel pauze
Ik heb vanochtend niet meer geslapen. Daan bij ons in bed gedaan, zodat hij wel sliep, maar ik kan dan niet slapen. Daan naar de creche gebracht en duik er zelf maar even in zo. Anders houd ik het niet vol.
Vanmiddag naar sollicitatiegesprek, naar het gemeentehuis en als ik tijd heb naar stal. Anders doe ik dat vanavond. En verder natuurlijk weer aan de studie
Nouvel schreef:![]()
tallechie nog even geslapen en afspraak gemaakt voor de fysio voor Veale...
pupjes weg...
eigen bedrijfjes en lekker thuis werken...
solicitatiegesprekken...
vakanties weer voorbij, harde leven begint weer...
dit is mijn laatste weekje, morgenochtend naar school om even verder te gaan met klas in orde maken, donderdag vergadering en BBQ en dan maandag weer echt van start...
vakanties gaan veel te snel!
Frensie schreef:Tja, ik zit ziek thuis te zitten... al 6 weken nu. Moet hard gaan nadenken of mijn huidige functie wel haalbaar is voor me.
Dennis schreef:Heeft iemand hier de paardenkrant?
Zouden jullie die voor mij in de gaten houden wat betreft de NSPS keuring Middenbeemster (aangezien mijn knappe kleuter daar kampioen ruinen geworden is zaterdag![]()
).
tine10 schreef:Goedemiddag
@ Dennis: kan je niet helpen
@ VHU: die zijn wel even zoet dus, en hond ook blij
@ Tallechie: mooi dat stage geregeld is
@ Eefie: grappig dat ze denken dat je daar woont. Kan je niet helpen met bit
@ Frensie: klinkt niet fijn.
Vanmorgen les gehad met Rembrand. Ben nog niet tevreden over de verzamelde draf. En zaterdag komt nu wel heel snel dichtbij. Oei![]()
Daarna zoonlief geholpen. Die ging weer erg goed, morgen maar eens bixieproefje met hem oefenen. Hij kan de proef denk ik helemaal alleen rijden (zonder dat wij naast pony meelopen)
Tenslotte even op Thabor gezeten. Mennen lukt nog niet, maar wond gaat hard vooruit, dus met beetje geluk kan hij morgen weer voor de wagen.
Ga zo met zoon naar zwembad (binnenbad hoor!!)