Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yep. Sta dus bij een trainingsstal. Maar ik betaal gewoon pensiontarief, kan wel een all in prijs afspreken dan wordt ze in principe elke dag getraind maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik betaal gewoon 2x per week menles, en als ik een keer niet kan wordt Rizanta dus gewoon door hun gemend. Omdat ik maximaal 4x per week op en neer wil rijden wordt ze daarnaast ook nog 1x per week gelongeerd. Zo heeft ze in de week verspreid 2 rustdagen. 't Principe is dat ik 2x rij, 2x men. En dan longeren ze haar een keer.Citaat:VHU, betaal je daar nou eigenlijk nog extra voor? (naast het stalgeld) dat iemand rizanta longeert, ment o.i.d.
VanHuisUit schreef:Vind het wel knap dat je weet wat je over 5 jaar gaat doen, ik heb werkelijk geen idee![]()
Kijk, boos op KNHS kan wel, maar als zij verkeerd ingevulde formulieren krijgen, moeten ze het retourneren. Heel vaak krijgt KNHS de schuld, terwijl de fout net zo goed ergens anders kan liggen.
Van welke vereniging ben je trouwens lid geworden Rivaldo?
VanHuisUit schreef:@Nouvel ik heb je toch enigszin geprobeerd te sponsoren door het overnemen van een van je menschorts![]()
Ga morgen even onderleggertje ophalen voor Rizanta, die heeft ook zo'n enorme schoft denk dat het met onderleggertje net even wat prettiger ligt allemaal. Wordt saai neopreen onderleggertje