Nou dat is toch echt fijn Tine!
Citaat:
Romeo heeft op zijn schouders 2 dikke roestvlekken van het lamoen (op die plaats is de lak van het lamoen af gesleten), dat is helemaal niet de bedoeling.
Ik snap nu eindelijk wat je bedoelt
Maar ik vind het wel raar dat dat blijkbaar zo schuurt. Dit gebeurt bij Alwyn wel eens voor de wagen als ik hem krap laat draaien (is oude foto, hij heeft hier nog halster om en dik winterhaar, maar goed gaat even om het idee)

maar op zich ligt het lamoen denk ik verder naar achteren dan bij jou, zeker als hij vol in de strengen staat, zoals hier

Het is natuurlijk ook een ander type lamoen, maar voor het idee dan.
Wat vindt je instructeur van het inkorten van het lamoen (afgezien van dat hij er dichter op zou kunnen staan?)?
Word een beetje moe van Freddy. Mafketeltje regeert de hele wei. Hij staat bij van die mieperige merries in de wei die niet ingrijpen. Ik had gehoopt dat hij op z'n donder zou krijgen, maar ze rennen wel achter hem aan maar krijgen hem niet te pakken. Dan gaat hij weer zitten etteren totdat ze weer achter hem aanrennen enz. Hij wordt nu alleen maar bevestigt in z'n monstergedrag
Heeft iemand van jullie een stevige ruin die jonge pony's goed kan opvoeden??? Freddy stond vroeger bij mijn grote haflinger, dat ging prima, die wees hem af en toe behoorlijk terecht. Maar bij mieperige merries of maatjes net zo groot als hem heeft hij het idee dat hij 1.80 is en hengst ofzo
Als hij zich deze week niet gaat gedragen, moet ik hem van de wei afhalen...