[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aukie

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:14

Gelukkig laat hij zich nog goed inspannen, maar je merkt wel dat hij het spannend vindt. Maar goed, dat was voor het ongeluk ook zo. Hij gaat nu juist met sprongen vooruit wat het inspannen en wegrijden betreft.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel stond te trillen op mijn benen toen we hem na onze vakantie zelf in gingen spannen... Bloos
Het zal de eerste keer thuis ook wel even eng zijn. Maandag hebben we als het goed is alle spullen weer voor elkaar en gaan we onze eerste rit in Nijkerk maken.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 21:54

Spannend is dat zeker na zo'n ervaring (al was je er zelf niet bij), maar gelukkig dat het verder goed gaat.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 23:02

@Aukie: fijn dat het nu toch goed gaat, altijd onzeker na zo'n nare ervaring!

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 08:16

Goeiemorgen !!

Fijn dat het goed gaat Aukie en hopen dat het zo blijft !!!

Als mijn pony's volgende keer niet meer door het water willen snap ik er helemaal niks meer van. Ze hebben nu ongeveer een zwembad voor de stal liggen dus lopen er regelmatig doorheen !!! Waarschijnlijk gaan we over een paar weekjes waterbak oefenen dan moet het toch beter gaan, ze hebben nu al zoveel geoefend !!!

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 10:50

Las dit net op hoefnet:

Hans van Laarhoven en zijn vrouw Tamara zijn sinds vanmorgen de trotse ouders van dochter Dewi! Het meisje woog bij de geboorte 2450 gram.
Hans maakt al jaren vast deel uit van het team van Nederlands Kampioen ponyvierspannen Martien van Veen en ook Tamara draagt haar steentje bij aan dit gezellige en succesvolle vierspanteam. Het stel trad in januari in het huwelijk.

Gefeliciteerd Hans en Tamara, veel geluk samen en we willen natuurlijk snel foto's van Dewi !!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:05

@Welsh-lover: gefeliciteerd met je verjaardag!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:06

Welsh-lover inderdaad proficiat, hoe jong ben je geworden

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:08

@Sonjim: heb je de foto's van de kleine monsters al gezien in mijn onderschrift? Spam spam Duivel

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:12

Avaluna, ik heb gekeken, ik wil 2-span foto's, hihi. Nee wat een geweldige foto's zijn het geworden en wat een mooie paardjes.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:17

Tweespanfoto's zitten er nog even niet in, want Romeo gaat nu een tijdje op vakantie naar Hulsberg om onder het zadel verder doorgereden te worden... Komende tijd dus alleen enkelspan Haha!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:19

enkelspan is ook goed hoor.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:19

@Sonjim: bedankt voor je leuke reachtie in mijn foto-topic! Komende tijd zal er nog een topic verschijnen van Romeo onder het zadel... Ik vind het superspannend allemaal. Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen...

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:20

Leuk zijn die kleine pony's ook he. Jammer dat we er zelf niet meer op kunnen rijden.

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:21

Mooie paardjes avaluna! Kwijl !!!

Ik ben 26 geworden ...... op naar de 30 Bloos !!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:25

@Sonjim: Romeo gaat toch wel langzaam naar de 1.30 toe en heel veel mensen snappen niet dat ik er zelf niet eens op ga, maar ik ben niet alleen te groot maar ook te zwaar, al heb ik soms best de neiging Bloos. Mocht hij misschien een d zijn dan wist ik het wel, want ik ben er echt verliefd op.
Als ik dit ooit in paardenformaat tegen kom Clown, maar eerst maar eens kijken hoe hij het gaat doen.
In tweespan iig héél goed!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:26

@Welsh-lover: zesentwintig, vond ik persoonlijk wel ff wennen, maar dertig vond ik geen enkel probleem Knipoog

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:28

ik vind het ook niet erg hoor ! Krijg alleen heel de tijd te horen dat ik nu op weg naar de dertig bent en dat klinkt nog wel heel ver weg !!!

sonjim

mijne zijn overduidelijk te klein om te rijden dat scheelt, maar ik merk dat ik gewoon veel meer heb met de kleintjes, als met de groten. Ik heb er niet voor niks inmiddels 4 staan (nou ja hiervan blijven er 3, want Nando is waarschijnlijk verkocht).

sonjim

Welsh-lover, dat zeggen ze tegen mij ook (ben inmiddels 28) maar zo snel gaat dat voor mijn gevoel nog niet. Dus dat scheelt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 12:41

Ik ben inmiddels al 32 Haha!. Helemaal geen problemen mee.

@Sonjim: ik lees dat Nando waarschijnlijk al verkocht is? Jammer dat het niet ging.

Ik vond pony's in het begin best wel wennen Bloos, mijn paard is zo'n 1.80 en heel anders dan een pony. Wel ontzettend leuk en ik had nooit gedacht dat ik er zoveel plezier mee zou hebben.
Hier dan ook binnen anderhalf jaar van een groot paard naar een groot paard én een Welshke voor Connor én een Welshke voor mama Haha!.

Helaas vandaag veel te doen, dus weet niet of ik nog even kan gaan mennen.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 12:42

Ik had natuurlijk al geen hele grote (haffie) maar shetten zijn altijd mijn eerste leifde geweest, dus toen er eentje bij kwam als gezelschap voor Sonja moest het een shet zijn. En de rest volgt dan vanzelf.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 12:43

heeej ellen gefeliciteerd Kusje

verder gelezen dat tamara ook mama is geworden ook gefeliciteerd natuurlijk Haha!
lees na het weekend alles goed bij heb het beetje druk nu ouders op vakantie zijn en ik alles thuis draaiende moet houden met de beestjes

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 21:02

Allereerst: Martha (Confetti), van harte met de kleine meid! Wat leuk, ik ben helemaal een beetje 'eruit', wist niet eens dat je zwanger was!

Ik meld me weer eens hier na lange tijd. We zijn vijf weken naar Amerika geweest en hebben al die tijd natuurlijk ook niet gemend. Tijdens onze vakantie stonden onze wagens bij bouwer Hans van der Mee. Hij heeft het zo druk dat de wagens onder zijn handen vandaan verkocht worden en er geen enkel showmodel meer in zijn werkplaats stond. Die van ons worden dan af en toe geleend Haha!

Morgen komen Hans en Janny in elk geval onze grote recreatiewagen terugbrengen en gaan we met z'n vieren lekker een stukje toeren met ons span. Kalm aan, want de conditie is blubber. Komt weer goed, want we zijn vast van plan deze zomer vaker in te spannen en vooral regelmatig weer een paar dagen naar Twente te gaan.

Zijn er hier trouwens menners die weleens bij Erve Bruggert komen? Wij zitten daar regelmatig, dus wie weet ...?

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:12

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 00:44

[quote="welsh_lover"]Mooie paardjes avaluna! Kwijl !!!

Dank je Bloos.
Ik zie ook prachtige exemplaren in jouw profiel staan!
Onze schimmel is trouwens ook een IJsselvliedt.

Tja ben helemaal verknocht aan de Welsh inmiddels... Knipoog