Gelukkig merk ik weinig leerlingen die de regels niet opvolgen, nu heb ik leerlingen die allemaal in de zorg stages lopen en die weten heel goed wat er aan de hand is. Maar ondanks dat ze regels opvolgen is het gewoon een feit dat als je met z'n allen in een lokaal zit, hoe goed geventileerd dan ook je of ziek wordt door de continue kou of je loopt links- of rechtsom dat virus op... of je hebt mensen in je omgeving die het oplopen waardoor ze dan weer online (zit er weer een docent in quarantaine) dan weer in de klas les hebben of half om half. Leerlingen snappen er soms ook niets van, of ze doen alsof ze het niet snappen (geef ze geen ongelijk, ik bedoel je bent jong en je wilt wat) maar al met al is het killing voor het niveau van onderwijs.... ik begreep dat examenklassen wel zoveel mogelijk voorrang krijgen op alles / cq dat er veel uitzonderingen worden gemaakt? Ik moet zelf in ieder geval nog wel examens afleggen (praktijk, dat gaat 'live', maar wat online kan gaat online... dat is wel zo...).
Marga wat leuk leuk leuk!!!