Jammer sonjim,...maar Blaize is zo mooi, ze zal vast een fijn thuis vinden. Tine, 1e dag overleefd.
VanHuisUit
Geplaatst: 01-02-16 23:04
Of te klein of te groot... juiste baasje komt wel hoor Tine in het begin krijg je de 'onrustige' klassen want degenen die al eerder zijn ingevallen die willen dan niet meer. Als je meer invalt krijg je vanzelf ook de wat 'makkelijkere' klassen en langere klussen. Vind het ook echt heel stoer van je. Ik geef dan wel les, maar niet in mijn oorspronkelijke vak (VO - Nederlands). Zou het ook heeeeeeel spannend vinden weer voor een groep pubers te staan (mijn doelgroep vergelijkbaar met jouw kleuters ).
Al afspraak bij de neuroloog Biancacoo??
Jeskim weer flink aan de slag geweest met de poown anders dubbele lijnen longeren af en toe wellicht dat dat helpt tegen het scheve?
Tine het is inderdaad wat vhu zegt stoer dat je het weer oppakt na lange tijd. Bianca hoe is het nu.
Biancacoo
Geplaatst: 02-02-16 09:05
Vhu, ja..pas begin maart. dus eerst naar huisarts gegaan om door te spreken wat voor pijnstilling ik het beste kan nemen,..maar zij voelde zich lichtelijk gepasseerd omdat de afspraak bij neuroloog al stond... maar goed, maag beschermers en pijnstilling is er weer....en indien nodig voor in de nacht morfine...maar dat zal niet nodig zijn,..ik zal me nu echt aan de rust houden, en hopelijk gaat het over....komt wel goed.
_Dingetje_
Geplaatst: 02-02-16 12:48
Hey
Even egopost hoor moet nog ff goed bijlezen, Tine als juf bezig toi toi toi, DB de goede kant op en VHU heeft een volle B&B
Mijn nieuwe pony is gisteren goedgekeurd Hier is Eros
Een rondje rijden bij ons
We kregen gister van de vorige eigenaar een prachtige taart
Tine, wat dapper dat je het toch gedaan hebt. Super van je zoon dat hij je een zetje heeft gegeven.
Hier druk met werk, baby en een leven Voor Keet heb ik een lekker plekje gevonden waar ze lekker de hele dag buiten kan staan. Ga haar zaterdag verhuizen. Zondag komen er mensen kijken voor mijn marathonwagen.
Dingetje wauw, wat een knapperd, en leuke naam Eros, gefeliciteerd. En mooie manier coon! Keet spannend verhuizen van Keet...en wagen te koop ...dubbel gevoel zeker ?
Vanmorgen onze bijkeuken opgeruimd...er stonden allemaal doosjes met schroefjes Enzo. ..dus alles naar de schuur..is al ietsje netter.....
Heb mijn tweewieler nog. Maar al een ruim jaar niets mee gedaan. Wellicht gaat die ook nog weg ooit. En dan mijn mentrailer ruilen voor een gewoon trailertje en dan lekker leuke dingen doen zonder de wagen. Al heeft Pascal mij wel van een hoop angst afgeholpen
Lekker aan het opruimen geweest dus
tine10
Geplaatst: 02-02-16 14:30
Keet houdt opruiming en gaat Keet verhuizen Bianca is ook al bezig, maar moet verder natuurlijk wel even heel rustig aan doen. Dingetje, fijn dat deze knapperd is goedgekeurd. We gaan vast nog heel veel over hem lezen. En ook mooie kat. Die eerste foto, zoooo eigenwijs haha Ava: Janouk: hoe gaat ie daar met het koninklijk paar?
Vandaag meegelopen bij groep 3/4. Erg leuk, maar dat ga ik nog even niet kunnen. Alles gaat via digibord. Maar goed, weer heel veel tips en goede ideeen meegekregen. Donderdag in groep 5/6 meekijken en dan hopelijk volgende week bij een andere school. Dit is Dalton en dat gaat er wel heel anders aan toe dan op "normale" scholen. Dus eens op zoek naar wat scholen die me willen helpen
Zo stom, ben steeds op zoek naar mijn telefoon als ik moet bellen. Dan bedoel ik de huistelefoon. Maar ja, dat abonnement hebben we opgezegd, dus kan alleen nog met mobiel bellen. Slijt wel, maar is nu nog even raar. Net als dat ik bij thuiskomst als eerste even kijk of er iets op het antwoordapparaat staat
VanHuisUit
Geplaatst: 02-02-16 16:40
We hebben zo'n maand of 4 geen huistelefoon gehad omdat dat er gewoon nog niet was de aansluiting. Heel raar in het begin. Nu is hij er wel weer, sinds vorige week, moet ik weer helemaal omschakelen
@Keet fijn dat je een goed plekje hebt gevonden. @Dingetje lekker bekkie @Tine ... respect @Biancacoo ... bah @Janouk hoe is het met Janouks voeten? Alles weer OK? @Jeskim hoe is het eigenlijk met Emas voeten? @Lanouska nog over het WK 2016 wat voor selectieprocedure geldt daarvoor? Vind het wel super super stoer zeg dat jullie daarvoor gaan @Baudyh blijft het goed gaan met de 4 schepjes? @Sonjim hoe is het met Billy?
Zo ben denk ik weer enigszins bij. Stalgenootje bood vandaag aan Piet en Ollie te doen. Superlief. Nu moet ik de garage bellen waarom ze nog steeds mijn auto niet hebben opgehaald en gerepareerd. Zou uiterlijk een week duren...
happytime
Geplaatst: 02-02-16 16:54
wat een leukerd die eros, veel plezier met hem,wat lief zo'n eros-taart keet: aan de wagenverkoop en pony een leuk huisje gevonden. je hebt wel een hele schattige mentrailer die ben je zo kwijt(weet dennis het al,kan je ruilen) hier een lekkere klunsdag...met wei uitmesten vast komen te zitten in de prut....laarzen vast en kruiwagen muurvast.. daarna wilde ik 2 grinttegels verplaatsen...vingers te laat tussen de 2 stenen gehaald, nu 2 gekneusde vingers.... word leuk vanavond marathonles,eerst maar eens testen of ik het tuig vast krijg....heb tenslotte nog 2 vingers en 1 duim over aan mijn rechter hand iedereen een fijne dag, hier schijnt heerlijk de
Ja, Dennis weet het al. Maar voorlopig blijft de mentrailer bij mij, heb nog een tweewieler. Auuuwtsj je vingers tussen de tegels. Traumeelgel of arnica in huis? Druppels en/of zalf? Direct gaan gebruiken!
Jeskim
Geplaatst: 02-02-16 20:41
Hallo allemaal!!
HT, klinkt goed die vingers tussen de tegels, autsj!!! Succes met de menles.
VHU, Emas voeten zijn weer goed, loopt weer goed over het harde, maar we gaan de weg pas weer op als er ijzers onder zitten, staat op de planning voor volgende maand. Ik heb nog nooit gelongeerd met dubbele longe, staat nog wel op de planning om te leren. Zat eraan te denken om er even op te stappen of even aan de hand wat buigen. Balen van je auto, hopelijk is die snel klaar.
Tine, went vanzelf geen telefoon. Ik vond het ook raar in het begin. Een digibord is wel even nieuw, die ken ik ook niet.
Wat een leukerd Dingetje, zowel de kat als het paard! Gefeliciteerd!!
Biancacoo, beterschap!!
Sorry wie ik vergeten ben!!
Vandaag stallen uitgemest, geassisteerd bij het beleren van een jonge hengst voor de wagen en vijf fjorden geknipt. Ik heb wel weer een voldaan gevoel!
tine10
Geplaatst: 02-02-16 22:41
Jeskim is druk bezig geweest en heeft mooie samenvatting. HT is ook druk geweest, maar dan met gestuntel Hoe is het nu met je handen? Wel naar les geweest? VHU: balen van je auto. Ik kan hier echt niet zonder.
Vanavond heel druk bezig geweest, maar met super resultaat. Mocht ik weer gebeld worden en aankomen op een school waar niets klaar ligt: ik ben er op voorbereid; tenminste voor groep 1 en 2.
Heb met wat tips heel leuke dingen gevonden en heb nu lesmateriaal voor minstens 1 volle dag (taal, rekenen, ruimtelijk inzicht, gymles en muziekles) rond een thema. Ik wil komend weekend nog meer bij elkaar zoeken, zodat ik nog voor 1 dag dingen heb. Kom maar op met dat invalwerk Ben dus hele avond aan het printen, plastificeren en snijden geweest, maar goed, dan heb je ook wat.
Morgenochtend starten bij mijn schoonmaakklusje en daarna nog helpen op school. Ze geven breiles aan de kinderen, maar blijkbaar kunnen weinig ouders van tegenwoordig nog breien, dus ga maar even helpen.
Nu even hondjes uitlaten en dan maar snel naar bed.
Zijn ook hoop leuke fb met knutsel ideeen. Kan zo even niet op de namen komen maar HowDoes she is er eentje van geloof ik. Kan vrijdag even kijken als je het leuk vind?
janouk
Geplaatst: 03-02-16 08:01
Hoe gaat het met Janouk? Ze loopt heel fijn. Regelmatig. En zelfs op het harde loppt ze nu goed. Vrijdag nog een keer naar Van nassau voor nieuwe schoenen en controle, daarna neemt onze hoefsmid het weer over. Scheelt weer een hele reis.
Zelf vandaag darmonderzoek vanaf gisteren niets meer eten en alleen maar spoelen, 2 liter water in 3 uur gatver, wat afzien. Blij zijn als ik vanmiddag weer mag eten.. ik word er behoorlijk chagrijnig van.
Biancacoo
Geplaatst: 03-02-16 08:48
Janouk fijn dat ze weer goed loopt. Sterkte bij het onderzoek hopelijk niets ernstigs ...
Ht hoe is t met je vingers. ...?
tine10
Geplaatst: 03-02-16 08:59
Janouk sterkte bij het onderzoek. niet fijn
VanHuisUit
Geplaatst: 03-02-16 12:55
Nou daar zou ik ook chagi van worden Janouk sterkte vandaag en fijn dat het met Janouk goed gaat.
Hier wat gestresst want mijn auto was vandaag nog steeds niet klaar maar morgen schijnt het leed geleden te zijn en dat hopen we dan maar Dus ik had een Greenwheels besteld maar pasje nergens te vinden (dan gaat auto niet open). Nieuwe pas geactiveerd op mijn OV chipkaart (dat kan, super handig) en die schijnt binnen 2 uur te werken. Dus nu wachten totdat ik toch nog met de Greenwheels naar stal kan. Hoef ik niet te fietsen... vind het te koud sorry en ik ben een beetje moe ... beetje kort geslapen want mijn eigen burnout coach heeft me gevraagd of ik de regio Rotterdam over wil nemen. Dat deed ze eerst zelf maar ze is nu helemaal druk in Amsterdam. Dus ik had/heb wat om over na te denken.
Jeskim
Geplaatst: 03-02-16 13:32
VHU, wat is greenwheels?
Janouk, goed nieuws voor Janouk, hopelijk valt je darmonderzoek mee.
Tine, leuk, en een goed idee. Heb je altijd wat achter de hand voor een invaldag! Ik heb ooit een themadag bij de kleuters gedaan over lieveheersbeestje. Boek van 'het verschrikkelijke lieveheersbeestje' gelezen, geknutseld en gezongen.
Heb vanmorgen eerst de bak uitgemest, daarna de stallen uitgemest. Had ook nog wat puf over om Emas even onder het zadel te pakken. Ze was heel braaf, bak was echt waardeloos, plassen, veel te zachte bodem verzadigd met water, maar we hebben rustig aan gedaan, onder het zadel is Emas juist wat aan de slome kant af en toe, heel anders dan voor de wagen. Veel stappen, en buigingsoefeningen gedaan. Dat kent Emas nog niet echt, ook nog niet wijken voor het been, dus is voor mij ook wel even zoeken. Tea deed dat altijd zo makkelijk, wil snel te veel van Emas.| Maar het was wel even leuk om er weer op te zitten!!
Zit nu te wachten tot een mevrouw voor mijn zadel komt. Ze zei twaalf uur, maar vraag me nu af of ze bedoelde dat ze om twaalf uur weg ging of dat ze niet meer komt..
VanHuisUit
Geplaatst: 03-02-16 14:25
Leuk idee mbt de les Jeskim. Jij bent ook lerares/juf van huis uit zeg maar? Werk je daar nog in? Emas aan de buig/rek/strek is ook lastig als ze dat niet zo goed kunnen / nog niet zo gewend zijn.
Greenwheels is een manier om een auto te huren. Je neemt een abonnement van 5, 10 of 15 Euro per maand. Krijg je een pasje voor. Met dat pasje (code) kun je online reserveren en je kunt de auto openen / afsluiten. De auto's staan door de hele stad (kleine personenauto's, peugeotje 107 bijv). Zo kun je vrij goedkoop (voor 4,- Euro per uur) een auto huren. Ideaal als je auto het een keer niet doet, als je neit altijd een auto nodig hebt, voor onze gasten van B&B als ze auto willen huren. www.greenwheels.nl
happytime
Geplaatst: 03-02-16 14:27
succes met zadelspassen,altijd handig die vage afspraken ha ha janouk:sterkte vandaag..ik ken het....veel te vaak gehad die onderzoeken.....hoop goede uitslag mijn vingers zijn bont en blauw...ik kreeg gisterenavond het tuig redelijk goed om..dus door naar les, wel ff leidsels anders vastgehouden en marathonles gereden,ging redelijk.volgens instructie moet ik elke week maar vingers tussen de tegels leggen....sun liep super braaf haar rondjes,tja nu kon ik niet terugtrekken zonder pijnscheut! meneer anton nog vastgehouden met uitspannen,wat is hij braaf voor zo'n jong ding zeg!