Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wilde er op een gegeven moment zelfs niet meer in

voor degenen die er tussendoor schieten.
Wellicht in de toekomst zo'n actiefoto in de sneeuw 

) + fijn gesprongen met Thabor. Jammer dat het mennen minder ging deze week. Ik gok dat ik nog te groen ben in dit topic
, maar heb je ooit met hem een ongeluk gehad waardoor de angst erin sluipt? Hopelijk kan je er in een vertrouwde omgeving aan verder werken en er overheen groeien. Ik denk trouwens dat we allemaal wel eens zo'n angstfase hebben gehad. Had het ook ooit met 1 pony, maar kwam niet perse door hem, maar meer omdat ik door een zonnesteek buiten bewust zijn was geraakt en toen eraf was gevallen (hersenschudding was het resultaat). Niet zo fijn rijden als je je eigen lichaam niet kan vertrouwen...
Klinkt als een hele leerzame dag en een mooi resultaat. Is het voor herhaling vatbaar volgend jaar in het outdoor seizoen (ohz of voor de wagen)?
En leuk dat jullie zo lekker spontaan even naar de hei gingen 

Een goed teken, want ben een beetje held op sokken qua snelheid spelletjes te paard
Toen het begon te regenen (buiten losrijden) moest ik mezelf even herinneren dat dit hobby was. Pff wordt wel een beetje moe dat er elke keer troep uit de lucht moet komen als ik op wedstrijd ben. Gelukkig zette het niet door en van een paar spetters worden we na alle stortbuien eerder dit seizoen niet meer "nat" (alleen gevoelloze handjes). Zoals iemand al opmerkte deze week, zorgt de omslag naar het koude weer voor kriebels... Sam was erg gespannen vandaag. Ik ben niet de strijd aangegaan, want het doel was netjes figuren rijden en goed tempo en op zich was dat te doen (al zaten we een paar keer in de contrastelling - maar dat was dan buiten een oefening en dat telt dan niet - dressuur logica
). Nou dat doel heb ik gehaald, al waren het niet mijn allerbeste proeven, maar dan zeggen we altijd: Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Een wijsheid van mijn zus oude instructrice
Dus net als in de vaardigheid nu L+13
Mijn geluksgetal van dit jaar blijkbaar (heb ook 13 mooie vlechtjes altijd - omgekeerde bijgeloof tegenwoordig
). Ik zie het echt als een mazzeltje dat het vier winstpunten zijn geworden, want het had er ook 1 per proef mogen zijn. Maar blijkbaar was het beeld goed genoeg. Dus het is even klaar qua dressuurwedstrijden voor mij (is Sam ook erg blij mee
). Nu lekker doortrainen voor de M en dan volgend jaar outdoor kijken of we een leuk proefje in de M kunnen rijden.