Balen Frensie... vandaag bij mij op school een stel studenten wat aan het onderzoeken was op paardenbedrijven.. Waren donderdag heel nederland nog door geweest... Heb ze vandaag verteld dat ze niet meer mochten en 't gemeld aan de begeleiding
Heb nu eindelijk in NS haar profiel kunnen kijken ( kan alleen met account) en jeetje wat heb jij een gave dieren erin staan! En wat rijd je lekker vriendelijk zover ik dat daar kan zien!
Dankje, móet wel eerlijk toegeven dat ik eerder last had van een zeer strenge binnenhand, was soms echt ruw in de mond, slechte les en liet me veel door bepaalde mensen beinvloeden. Overgestapt op een top instructeur en na een paar lessen kun je je paard rijden, wat een wereld van verschil. Toen heb ik echt een schop onder me komt gehad en was hij super super streng (zat geregeld huilend op paard) maar dat werkt bij mij voor resultaten, als ik me huis werk niet had gedaan was ik de sjaak en ging hij gewoon weer naar huis Toen werden mijn oogjes geopend
Gem
Geplaatst: 05-03-12 22:12
Ik hoef niet te kijken om te weten wie de oude bekende is . Schrijfstijl zegt genoeg
Akshay
Geplaatst: 05-03-12 22:26
oh oh :|
Nouja, als het zo duidelijk is.... *knipt... *
Laatst bijgewerkt door Akshay op 05-03-12 22:36, in het totaal 2 keer bewerkt
Hahaha, ziet er super uit en wat leuk om weer eens beeldmateriaal van jullie te zien
Nouvel
Geplaatst: 05-03-12 22:31
ahhh bollie wollie is back!
Ollie1
Geplaatst: 05-03-12 22:34
allereerst Akshay welcome back
@Tine, Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt om Rembrandt.. hopelijk kan de fysio het eea voor hem betekenen @VHU, een lekker cultureel dagje met zoonlief... en arme Wiske .... @Prinsjeh, leuke foto's en mooie samenvatting...wij zijn blij met je nieuwe camera want zo krijgen wij mooie van knappe Mick... @Frensie, fijn dat de operatie goed is gegaan en Bubbles al wat gegeten heeft wat binnen is gebleven
Hier weinig te melden verders... vandaag en morgen mogen we weer werken
Smickey2011
Geplaatst: 05-03-12 22:40
aaaahhh Wollie
@Ollie: hihi, vriendlief was stukken minder blij Heeft ie de camera eindelijk teruggevonden, is 't ding stuk ...
hier druk bezig met een verslag analyseren en verbeteren.. leuk werk. Maar geef er zo de brui aan. Zat vanochtend om half 7 al op de bus te wachten |-)
Hihi, stalgenoten vonden t een soort Superman dekentje
tine10
Geplaatst: 05-03-12 23:06
wolliebollie????
Verder sluit ik me bij mooie samenvatting Prinsje aan
En als ik het goed heb... heel fijn dat je bij ons (terug) komt Akshay. Te idioot voor woorden dat studenten allerlei paarden door hele land bezoeken. Leven die onder een steen???
Dierenarts kan niets voor Rembrand doen. Alweer 3 jaar geleden geloof ik hebben ze in Utrecht van alles geprobeerd, maar beschadigde zenuwen kunnen ze niets aan doen. Enige mogelijkheid was fysiotherapie. En dat werkte. Zodra ik dus enige twijfel heb, of zoals nu dat het slecht gaat, dan schakel ik "mijn" fysio in. Ze is een topper, want morgenochtend om half 10 komt ze al. Maar vrees wel heel erg.
@tine, Er stond een foto, wat wolliebollie dan is kun je wel raden ... Maar die is toch maar weer verwijderd.... hmmmm De studenten waren daar vorige week mee bezig, voor de rhino-ruchtbaarheid. Dat wel. Maar wilde het vandaag toch maar even zeggen
Hopelijk komt het met Rembrand met wat fysio gewoon weer goed! Ik duim morgenochtend voor jullie!
Tine hopelijk brengt de fysio goed bericht voor Rembrand, succes Frensie heeft Bubbles beetje geslapen?
Iedereen een fijne dag, ik ga zo beginnen aan een lange dag; dinsdag is faillissementendag en tegenwoordig gekkenhuis helaas. Vriendlief gaat met Mick en de bal spelen vandaag en wie weet rijd of longeer ik hem vanavond nog even.
Iemand hier trouwens een Sprenger Dynamic pelhambitje voor het aangespannen werk???
Haha, hopelijk vindt hij de bal leuker dan de mijne PrinsjeH! Die keek er alleen wat twijfelachtig naar...
Hier ook druk, zo maar even wat brood halen
tine10
Geplaatst: 06-03-12 08:58
Goedemorgen.
Prinsje: succes op je werk, geen ervaring met dat bit Frensie: hoe is het met Bubbles? Maisie: leuk dat er vooruitgang is.
Nou, heb gisteravond mijn wedstrijd in Bronneger afgemeld. Rhino zit nu ook in Groningen (Winsum), en heb ergens hier op bokt gelezen dat incubatietijd 4 tot 16 dagen is. Kampioenschappen kijk ik nog even aan, maar dat zal er ook op gaan hangen.
Ik ga nu snel even wei en tuin(honden) uitmesten en hooinet vullen en hopelijk ook nog Thabor longeren voor fysio komt.