[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:25

Jeetje wat was iedereen actief vanacht, volle maan zeker of zoiets.
Zou fijn zijn als je woensdag nog wedstrijdje kunt doen Ollie. Wel hopeloze tijd natuurlijk, woensdagavond maar goed. Wel fijn als ze het door willen laten gaan.

Zo heb ik even pech := wil ik vol enthousiasme :x mijn e-mail van het werk gaan lezen, ligt de server eruit O:)

Dus tja, wat moet je dan he :+

@Eefielover (heel :+ ) soms heb ik mijn dag niet :o Veel pauzes leren je paardjes goed van stilstaan. Dus eigenlijk heb je super geoefend!

Zo zeg 1e dag na vakantie en het is hier stralend weer, krijg je toch een sik van. Kinderen zijn vandaag alweer om 10.30 uur vrij, geen idee waarom maar als het zo lekker blijft gaan we er nog fijn even op uit. Zet strandspullen alvast klaar. We zijn echt de hele vakantie niet naar het strand geweest, doen we anders altijd wel paar keer.

Zoonlief heeft nieuwe juf, ze stond er gezellig bij tussen de kinderen, gaat goedkomen. We hadden afgelopen jaar een roerig jaar met de vorige juf, was het totaal niet mee eens dat de vorige juf 'weg moest' dus hoop dat deze juf het wel gaat redden. Sommige ouders zijn zo bizar lastig voor leerkrachten echt niet normaal. Ben ik blij dat ik in het HBO werk }:0

@Tallechie hoop dat je nog wat kunt slapen en heel veel succes vanmiddag.

Nou ik ga kijken of ik zo wel op de server kan :evaw:

**
Onderhoud
De e-maildienst is momenteel niet bereikbaar wegens onderhoud. E-mail welke in de tussentijd wordt ontvangen zal op een later tijdstip alsnog worden afgeleverd bij de ontvanger. Excuses voor de overlast.
**

Mag nu officieel andere dingen doen dan mail checken *\o/*

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:35

Naalt: Veel plezier op stal :D.

Frensie: Kan me voorstellen dat het moeilijk is de pups weg te doen. Ik zou het niet kunnen :o.

Tallechie: Succes vandaag :D.

VHU: Ik ben blij dat ik gewoon werk :+.... Met dat rot weer en nu met beter weer :D.
Ik ga begin september op vakantie en dan zou het daar 27 graden moet zijn dus dat zit wel goed :D.

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:10

Dames, wat gaan jullie megasnel! Ik ben weer aan t werk gegaan, beviel me wel vakantie vieren.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:19

Ik werk al jaren niet meer 'gewoon', werk veel vanuit huis en op verschillende werkplekken, ben mega-flexibel zeg maar. Is aan de ene kant heerlijk (als ik niet ergens moet lesgeven / vergaderen kan ik helemaal mijn eigen tijd indelen) maar ik moet mezelf soms wel achter de broek zitten ~~}>

He Ips, hoe is het met Detje? Heb je al iemand die erop wil gaan zitten? Merk bij Bente dat het wel super fijn is dat ze beleerd zijn voor de wagen, links/rechts/stop zit er al goed op. Denk als je er een maal goed opzit, het enorm meevalt. Bente moest heel erg wennen dat ze iets achter zich zag en iets voelde op haar rug en aan haar zijkanten zeg maar. Ze is paar keer enorm geschrokken van mijn been en simpelweg de teugel die tegen haar schouder aan wiebelt, maar nu ze dat snapt trekt ze zich nergens meer van aan (**klopt af op hout** :+ ).

Ze kijkt nog wel elke keer een paar keer echt achterom naar mijn benen zo van: oja, ze zit er weer op }:0

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:38

Ik werk ook thuis :+...
Wij hebben een eigen bedrijf thuis en ik doe daar de administratie :D.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:43

:D gisteren prinsje gemeet :D

jammer dat we beide zo drukjes waren he?
hihi

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:58

Goeiemorgen, lees later bij. Nu klaar maken voor sollicitatie gesprek.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:16

heel veel succes suzan!!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:18

Zo... en toen was deze pup ook weg. Stilletjes in huis nu. Beide honden gaan meteen liggen slapen, hahaha.

Kan je alweer emailen op je werk VHU?

Succes met je sollicitatie Suzan, en welkom nog. Wat voor werk is het?

En wat voor bedrijf hebben jullie Tass? Mijn man heeft ook een eigen bedrijf, samen met zijn broer. Ik heb er een blauwe maandag gewerkt, maar dat was niks voor mij. Ze verkopen kantoorartikelen en kantoormeubilair enzo.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:21

We ontwikkelen software :D.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:24

Als microbioloog ;) Ga nu bokt afsluiten hahaha die verslaving is echt verschrikkelijk :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:25

Hier ook een eigen bedrijf, beveiliging van netwerken en bouwen van websites. Doe ook de administratie, maar zijn nog klein. Vriend wil wel gaan uitbreiden maar hoe en wat is nog niet bekend.

Heb even 1,5 uur kunnen slapen. Had de wekker van de telefoon gezet maar krijg dat stomme ding niet uit, dus hele telefoon eerst maar uitgezet.

Woensdagavond kan ik met veale naar de fysio

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:29

Fijn dat je met Veale naar de fysio kan Tallechie!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:31

:wave:

tallechie nog even geslapen en afspraak gemaakt voor de fysio voor Veale...
pupjes weg...
eigen bedrijfjes en lekker thuis werken...
solicitatiegesprekken...
vakanties weer voorbij, harde leven begint weer...

dit is mijn laatste weekje, morgenochtend naar school om even verder te gaan met klas in orde maken, donderdag vergadering en BBQ en dan maandag weer echt van start...
vakanties gaan veel te snel!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:35

Werk(te) ook voor mezelf, doe/deed opdrachten in HBO onderwijs. Soms werk ik als docent, soms als adviseur, soms als onderzoeker of manager. Ligt er maar net aan wat er nodig is/was. Nu ben ik afgelopen zomer bij alle instellingen (5) waar ik werkte gevraagd voor het hele jaar. Wilde het eerst niet doen, maar het geeft ook wel veel rust. Wereld zit raar in elkaar op het moment en ik ben al bijna 50 := dus ik dacht laat ik verstandig zijn. En ik heb gekozen voor de leukste instelling & het leukste takenpakket & het leukste team. Nu maar hopen dat het niet tegen gaat vallen, want ik hou ook wel veel van afwisseling. En ach er blijft altijd wel wat tijd over voor een opdrachtje tussendoor :j

E-mailen lukt nog steeds niet maar heb ondertussen wel een heel mooi college-schema in elkaar gezet en leuke opdrachten verzonnen :list: (vind ik dan, of de studenten het leuk vinden is altijd maar afwachten := ).

Succes met de sollicitatie Suuz.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:38

Ik begin 29 aug weer op school, maar ga begin sep op vakantie dus ik heb een beetje extra vakantie :P.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:09

Tja, ik zit ziek thuis te zitten... al 6 weken nu. Moet hard gaan nadenken of mijn huidige functie wel haalbaar is voor me.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:10

Je hebt wat met je polsen toch? En wat voor werk doe je normaal?

Ik ga even douchen, kijken als ik wakker kan worden

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:14

Ik heb hypermobiliteitssyndroom en daardoor overbelaste polsen (bokt is echt NIET goed voor me!!). Ik werk als donorassistent bij de bloedbank. Daar moet je veel herhalende bewegingen doen met je handen en polsen. Vooral doordat het telkens dezelfde bewegingen zijn, kan ik niet meer werken. Afgelopen week bij de bedrijfsarts geweest en die heeft geconcludeerd dat ik voorlopig nog niet kan werken. Ergens september ben ik aan de beurt voor revalidatie, wie weet zet dat zoden aan de dijk en kan ik terugkomen.

Ga nu laptop uitzetten als zelfbescherming want typ veel te veel. Straks menles :) Mennen doet een beetje zeer aan polsen, maar heb al 5 weken niet meer gereden en merk dat ik wel een beetje ontspanning nodig heb, dus lekker mennen :)

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:32

Nou als Eef iets niet erg vind is het stilstaan om te kletsen. Dan gaat ze op rust en kijkt ze rustig rond. Maar dan moet ik ook wel blijven kletsen.. Als ik zelf een keer wat langer bij een kruising stil wil staan als oefening doet ze ineens heel moeilijk (nou ja soms dan) :P

Lastig Frensie, heb je iets om op terug te vallen straks? Andere functie of iets dergelijks? Handen polsen is erg lastig want dan is er weinig meer dat je kunt doen. Je hebt je handen en polsen overal wel bij nodig..

Suzan succes!

Iedereen sterkte met het weer werken.. Dit is alweer mn tweede weekje.. pfff Maar was ook heel blij mn kindjes weer te zien! Na 4 weken zijn ze ineens een heel stuk groter en kletsen ze ineens weer! Ik werk op een kinderdagverblijf. Gisteren kwam ik er eentje tegen toen ik dus die buitenrit met veel pauze's had ;) Maar dan kijken ze je aan zo van: jij woont toch op het kinderdagverblijf?? Haha schatje, mooi wel paard zeggen vandaag... :D

Edit: Heeft er iemand een kimblewick stang met tongboog(je) met twee gleuven in de ringen maat 11.5 of 12.5 te leen of in de verkoop? Wil dat graag eens uitproberen, maar om nou weer een zoveelste bit te kopen.. Zou volgens instructeur een goede oplossing zijn voor eef haar bitprobleempjes/moeilijkheden.. Dennis misschien? Zoveel pony's misschien ook wel zoveel bitjes..

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 11:49

@ tine ja we gaan de avond voor het kampioenschap naar mooi wark
@ bianca & tallechie ik slingerend :? :? dan wordt het toch echt H die slingerd en ik was ook niet van plan om het zo ver te laten komen
@ eefie me moeder gaat in beesd kijken ze zou eerst mee doen maar haar paard is 'not fit to compete' maar het paard moet wel beweging hebben dus dat doe ik vrijdag

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:20

stage is geregeld. Sowieso de maandag en woensdag en soms de vrijdag. Groep van 1-4 jaar.
Nu nog wachten dat mijn verklaring goed gedrag binnen is en dan kan ik beginnen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:31

fijn dat het is geregeld, dat is weer een zorg minder!

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:41

Frensie: Wat vervelend zeg :(:).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:48

frensie dat is inderdaad lastig en vervelend zeg...
sterkte ermee! :(:)

eefielover, heb een hoop bitten liggen inmiddels maar die niet helaas...
niks op marktplaats te vinden?