Zou fijn zijn als je woensdag nog wedstrijdje kunt doen Ollie. Wel hopeloze tijd natuurlijk, woensdagavond maar goed. Wel fijn als ze het door willen laten gaan.
Zo heb ik even pech
wil ik vol enthousiasme
mijn e-mail van het werk gaan lezen, ligt de server eruit
Dus tja, wat moet je dan he
@Eefielover (heel
) soms heb ik mijn dag niet
Veel pauzes leren je paardjes goed van stilstaan. Dus eigenlijk heb je super geoefend! Zo zeg 1e dag na vakantie en het is hier stralend weer, krijg je toch een sik van. Kinderen zijn vandaag alweer om 10.30 uur vrij, geen idee waarom maar als het zo lekker blijft gaan we er nog fijn even op uit. Zet strandspullen alvast klaar. We zijn echt de hele vakantie niet naar het strand geweest, doen we anders altijd wel paar keer.
Zoonlief heeft nieuwe juf, ze stond er gezellig bij tussen de kinderen, gaat goedkomen. We hadden afgelopen jaar een roerig jaar met de vorige juf, was het totaal niet mee eens dat de vorige juf 'weg moest' dus hoop dat deze juf het wel gaat redden. Sommige ouders zijn zo bizar lastig voor leerkrachten echt niet normaal. Ben ik blij dat ik in het HBO werk
@Tallechie hoop dat je nog wat kunt slapen en heel veel succes vanmiddag.
Nou ik ga kijken of ik zo wel op de server kan

**
Onderhoud
De e-maildienst is momenteel niet bereikbaar wegens onderhoud. E-mail welke in de tussentijd wordt ontvangen zal op een later tijdstip alsnog worden afgeleverd bij de ontvanger. Excuses voor de overlast.
**
Mag nu officieel andere dingen doen dan mail checken
.
Ga nu bokt afsluiten hahaha die verslaving is echt verschrikkelijk
(vind ik dan, of de studenten het leuk vinden is altijd maar afwachten
.
Mennen doet een beetje zeer aan polsen, maar heb al 5 weken niet meer gereden en merk dat ik wel een beetje ontspanning nodig heb, dus lekker mennen
.