Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Voor die meisjes vind ik het verschrikkelijk! Dat ze zoiets moeten meemaken
.
. Had een week of wat 10 minuutjes voor de sulky gehobbeld na een half jaar niets. Vandaag weer voor de wagen en weer even echt aan het werk. Wat een heerlijk ding is dat toch. Zonder er bij na te denken pak je je leidsel op en ga je gewoon rijden. Gewoon constant, geen rare dingen, netjes doen wat ik vraag. Het eeuwige struikelblok is alleen dat ze iets meer mag buigen in de wending. En in de galop wat schakelen vond ze nog wat moeilijk, de galop is haar sterkste punt niet, en daarbij is ze nog lang zo sterk niet als dat ze was. 

.. Rivaldo die groeit nog steeds met dit gras hoe hij het doet geen idee
Als je ff wil praten ofzo... mn pb-box is open.
Hoelang is het nu geleden dat Deedee geboren is? Het rijden ziet er wel allemaal netjes uit
.
) afgelopen weken niet erg fanatiek.
.
..
Het viel me gewoon erg op, vandaar dat ik het even vermeldde
.. we gaan nu kijken voor 2 buitenboxen met grote winter uitloop en zomer eigen stuk land. Wel op pensionstal, maar stal staat lekker in een vergeet me niet hoekje
.. het is maar 1 stal dichterbij op de dijk en kan dus gewoon nog dezelfde buitenritjes maken en mijn vriendinnen staan er ook. bak is ook 20 cm langer al ga ik zo vragen of er problemen zijn als ik er in men. Er zijn meerder mensen die daar mennen.
Iedereen op stal is daar ook aardig fanatiek met hun knollies en dat is ook erg leuk