Tine..vergaderen en dan slapen...slechte combi..ik hoop dat je toch nog wel wat geslapen hebt !
ik kreeg als tip van fysio om dan na een vergadering eerst steps op de wii te doen..zo word je hoofd weer leeg, en je lichaam even inspanning, dan half uurtje zitten dan douchen en lekker naar bed...slaap je beter omdat je eerst wat je lichaam getraind hebt..werkt goed.
ik hoop dat je er met thabor uitkomt ! maar ben het wel eens met Gem. hoe moeilijk dat ook kan zijn.
thabor is nog jong natuurlijk, ik weet niet hoe dat met rembrand was toen je met hem net begon..zal toch ook wel eens iets schrikkerigs gebeurd zijn..
Naar de sneeuw toe gaan we dit jaar niet...komt simpelweg financieel niet uit.......dus ik droom nog lekker verder..ooit zal ik eens een wedstrijd bekijken in de sneeuw, of misschien wel meedoen, maar...dit seizoen blijven we thuis. misschien krijgen we nog een beetje sneeuw in NL...en als dat dan genoeg is...zou mooi zijn !
ik train lekker door, heb nog een wedstrijdje in NL te doen, ook redelijk dichtbij, dus dat is wel fijn.
en verder...weet ik nog niet waar ik voor in ga schrijven, er zijn daarna nog 2 wedstrijden, maar ik wil eerst zien hoe eagle het allemaal volhoud..niets overbelasten.
Peerappel, heel veel plezier en succes vandaag !
andere wedstrijdgangers..ook succes, zet h'm op.
Morgen heeft ollie1 dressuur /vaardigheid las ik, heel veel succes morgen !! ik hoop dat je het geleerde bij chardon in praktijk kunt brengen !

verder..fijne dag allemaal.