Gem schreef:Dingetje, jij wil hem vast heel erg graag kwijt![]()
!

@Aks; Goed dat Dids er al twee dagen positief op reageert!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ollie1 schreef:@Gem, ik heb een Glinkowski (Falcon 155) van stalhouderij 't Woud en deze bevalt super goed.. daar ze niet alles op de website hebben staan zou ik contact met ze opnemen of ze misschien wat hebben staan of binnenkrijgen 2de hands binnenkort. Ik kreeg ook een super prijs terug voor mijn oude wagen en volgens mij is jouw huidige wagen daar toch ook gerepareerd ?
. De laatste keer hadden ze niets staan waar ik mijn wagen wel op zou willen inruilen (behalve nieuw). Wie weet nu wel, we zijn 5 of 6 weken ? verder.
Peppie zou daar prima voorpassen
Ollie1 schreef:@Tine, ik zou toch proberen om het kampioenschap te gaan rijden (als ik zou moeten kiezen) een voorlezer is al geregeld in de vorm van Tallechie en met Rembrand kun jij zelf lezen en schrijven dus dan zou het alleen het vervoer nog zijn ?
janouk schreef:Ollie1 schreef:@Tine, ik zou toch proberen om het kampioenschap te gaan rijden (als ik zou moeten kiezen) een voorlezer is al geregeld in de vorm van Tallechie en met Rembrand kun jij zelf lezen en schrijven dus dan zou het alleen het vervoer nog zijn ?
Dat zou ik ook doen. KIEZEN voor districtkampioenschappen. You go girl.
denk dat ik het in jouw situatie zou laten afhangen van wat man- en zoonlief ervan vinden
tja 'k ben een watje
ga ff niet overal op reageren want er zat gisteravond/vandaag ouderwets tempo in moest 3 pagina's lezen
zou ook wel graag regelmatiger wedstrijdjes willen doen (of uberhaupt wedstrijdjes willen doen
) met mennen wie weet 2013 meer/weer
kan je niet helpen. Heb een x-de hands Wijkmans die heerlijk licht rijdt en super fijn zit plus heel wendbaar is gezien de manier waarop paard ervoor kan en dan ook nog met van die losse lamoenstokken, wat ik erg handig vind. Voor de rest zit er niets extra's op (ja een rem maar dat lijkt me logisch). Maar ja ben geen fanatieke wedstrijdrijder dus weet ook niet of ik als ik wedstrijden zou rijden iets anders zou wilen
En heb trouwens toch totaal geen geld om uberhaupt maar te denken over wat ik zou willen, het is meer een kwestie van wat kan

(en hij wrs ook
)