[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:53

@Nouvel, foto's zien er niet verkeerd uit hoor +:)+ ... leuk vosje voor de wagen!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:55

VHU maar mijn bedoeling is ook niet met naam en toenaam alles hier neer te zetten, maar vond het wel een dusdanig naar bericht dat ik zoiets heb van dat willen andere menners vast horen.
Er wordt een reactie geplaatst in een topic die het gezien heeft, daarop komen andere reacties, wat logisch is, dan mag ik het toch ook in een ander topic aanhalen??

Ik bedoel de meeste menners kennen elkaar, of althans van naam. Beter nieuws uit 1e hand dan via via.
En inderdaad als degene er meer over wil zeggen komt dat vanzelf wel. Maar het is wel zo dat je even weer na gaat denken.

Maar ik houd mijn mondje dicht en zeg niks meer

nouvel ziet er goed uit. en jullie hadden ook circus Renz in de buurt :-)
Laatst bijgewerkt door tallechie op 14-08-11 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:56

thanx!

het is verre van simpel, maar wel een uitdaging eigenlijk... :D

ja beetje jammer van de achtergrond... :+
komen precies die circuswagens aanrijden toen wij even foto's wilden maken...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:02

Citaat:
Beter nieuws uit 1e hand dan via via

Ik heb die berichtjes ook gezien in het SGMW topic.
Reageerde niet zozeer op jouw bericht hoor, vond dat een gewone opmerking, maar meer van de anderen daarop volgend.
Schoot bij mij beetje in mijn verkeerde keelgat.
Maar denk dat ik misschien nog een beetje overgevoelig reageer.
Alleen ik vind dat als er iets met iemands paard/pony is gebeurd, degene dat zelf kan vertellen/delen op bokt als hij/zij dat wil. Dan is naam e.d. bekend en dan kunnen mensen daarop reageren. Tot die tijd blijft het speculeren.
Dus vond die berichtjes in het SGMW topic ook niet handig.
Maar goed, iedereen moet doen wat hem/haar goeddunkt, maar dat is mijn bescheiden mening :o
Ik zeg er ook niets meer over }:0

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:04

Ik vind aan de ene kant dat je gelijk hebt hoor, dat het nieuws beter door de eigenaar er neer kan zetten. Alleen zijn er mensen die het gezien hebben en daardoor krijg je dat mensen er over gaan praten.

Ik houd er nu over op en ga naar bed.

Morgen 3e poging voor sollicitatie, Daan naar de creche, leren

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:05

Succes morgen!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:06

waar dingen gezien en gehoord wordt wordt er over gepraat, vaak alleen al omdat mensen er vol van zijn...
Toen Fifi in de omheining was gesprongen wist in no time ook heel de omgeving het... :+
op alle stallen in de buurt ging het rond, het was echt bizar waar vandaan ik bericht kreeg of mensen me aanspraken die het al heel snel wisten...
(zoals een ouder op de school waar ik werk in een andere plaats... 8-) )

vosje topic! <3
[AR-ITP] Klein beetje aan het werk met Lusitano vosje

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:06

Nouvel, dat ziet er toch al best aardig uit :D

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:11

Nouvel: Leuke foto's joh :D.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:13

thanx! :D

het is ook echt een enorm lief dier, en zo ontzettend verkeersmak, echt super! :j
maar het is gewoon jammer dat ze door haar bouw wat moeite heeft met het dressuurwerk en daarbij heel gevoelig en snel zenuwachtig is, dit is al bij meerdere mensen mis gegaan waardoor ze best een beetje triest en in zichzelf gekeerd is geworden...
je ziet 't nu weer opbloeien en dat is wel heel leuk!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:37

Je hebt helemaal gelijk Nouvel...

Wat fijn dat het paardje bij jou dan een beetje weer tot zichzelf komt Nouvel. Maar is ze van jouw staleigenaar dan, dat jij er mee mag rijden? Werkt er ook nog iemand anders met haar? Mooi is dat he als je ze zo ziet opbloeien.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:46

ze staat inderdaad op stal waar Fifi staat, en op dit moment rijdt er niemand anders meer op, en omdat ik nu toch niks te rijden had heb ik 't maar een beetje opgepakt, altijd wel leuk om te kijken hoe iets zich ontwikkelt...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 00:49

Zo, ik heb het megazuur zeg! Net maar even een Rennie in genomen in de hoop dat het gaat zakken en dan weer terug maar mijn mandje :Z

Ze zijn bezig om onze afgelaste wedstrijd van ehhh gisteren := te verzetten naar as woensdagavond en dan nog wel bij mij in het durp... hopelijk gaat het lukken dan kunnen we toch nog even oefenen.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 01:34

@ollie1, je kan beter 2 glazen water nemen als je maagzuur hebt! Door een rennie kan je maagzuur te basisch worden, waarop je maag super snel weer maagzuur aan gaat maken. En dan ben je weer waar je begon voordat je een rennie nam :p

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 03:59

Goed dat ik dat lees. Heb ook last van maagzuur en ben misselijk.

Komt denk ik doordat ik een beetje raar gegeten heb vandaag.

Ik kwam niet uit met Daan zijn flessen. Om 20 uur had hij nog maar zijn 3e fles en wist ik dat ik eruit moest vannacht. Maar nu wil hij niet meer slapen

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 04:20

ja en als de kids eenmaal wakker zijn... Duurt het wel ff voordat ze gaan slapen.
Oja, als je langer dan een half uur last hebt van maagzuur en 3 of 4 glazen water niet helpen kan je beter wel een rennie nemen, dan gaat water niet helpen haha.
Ik kan voor geen meter slapen blegh. Ben altijd een avondmens geweest.maar dit is wel ernstig haha

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:09

Goedemorgen, zie mooie foto's van vosje voor de wagen !! super hoor !
wij waren gisteren dan bij je in de buurt :+ zagen ook circus Renz rond rijden, hahaha !!! :j

vandaag is mijn vakantie weer voorbij....ik moet zo naar mijn werk....nog niet echt veel zin... }:0

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:39

Goedemorgen allemaal!!! Vanochtend is de laatste ochtend dat de pup ons om 6 uur heeft wakker gemaakt, hahaha, ze wordt zo opgehaald. :) Ga haar wel enorm missen hoor, maar heerlijk dat ik weer door kan slapen om 6 uur. En nu ligt die kleine stinkerd alweer te snurken!

Zo even inkopen doen, dan komen ze de pup halen en daarna ga ik naar menles! Ik hoop dat instructeur een paar foto's wil maken, heb nog geen enkele foto van Gwin voor de wagen.

Ik heb trouwens ook heel lang last gehad van maagzuur en bij mij werkte het goed als ik een neutraal melkproduct nam zoals melk of vla.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 07:45

goedemorgen

ik ga ook zo weer naar het werk, deze wek alleen lekker 4 daagjes ik ben vrijdag vrij. dus kan ik vrijdag even het paard van me moeder longeren (die is in beesd kijken) en daarna naar coevorden, om daar nog even uzma te rijden en dan alles schoon te maken. en dan s'avonds naar mooi wark

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:54

Goedemorgen.

Lanouska: gaan jullie de avond voor de kampioenschappen naar Mooiwark??
Frensie: morgen weer uitslapen haha. Beter vooruitzicht. Zal natuurlijk wel even raar zijn als pup er niet meer is.

Iedereen fijne werkdag/plezier met paarden.

Ik ga zo de 3 mannen halen. Manlief zou helpen, maar ligt nog te snurken. Nou ja, laat hem maar even, hij slaapt niet zo best, nog steeds last van zijn ribben.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:01

@ollie; die foto! :') arbeidssnorkel _O-
Burka is nogsteeds **** (durf het niet te typen, zul je altijd zien dat ie net straks uit elkaar mietert :+ ) :D

@VHU; vakantie weer om, ernstig :))
@biancacoo; hondje? O:) :D :):)

@nouvel; jeetje!!! :oo jij kunt gewoon gaaf mennen!

@frensie; sterkte/succes met afscheid van pupsel :)

Nou. Ik ga hier eventjes vliegende wervelwind spelen en opruimen. Over een uur naar stal fietsen. Vandaag lekker rijden, verzorgster komt ook maar die willen we op een ander paard planten :)) Hopelijk gaat dat door, want ik wil ook rijfotos _O-

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:42

Haha, tja zo heeft iedereen een eigen manier van omgaan met ongevallen e.d. Ik weet liever toch wie het is zodat ik niet rond hoef te vissen in de buurt wie het zou zijn. Er zijn ook maar twee of drie mensen waar ik op zou reageren omdat dat echt dichtbij staat zeg maar.. In dit geval ken ik ze niet dus houd ik mn mond verder ook. Snap aan de ene kant VHU, maar ik vind niet dat ik fout zit om te vragen om wie het ging.

Aahh pup gaat weg.. zou ik zoo moeilijk vinden!

Lanouska wat is er in Beesd? Ow zie het al vrijdag is er natuurlijk langgoedfair met wedstrijd. Uitkijken naar je vrije vrijdag dan maar!! Geniet er van alvast ;)

Nouvel, ziet er toch wel aardig uit zo hoor! Fijn dat je je tussendoor nog op deze kunt storten!

Ik heb gisteren een lekker buitenritje met eef gemaakt. Ik kwam alleen tot drie keer toe een bekende tegen die ik al lang niet meer gesproken had.. dus eef had vaak ehh.. pauze :+ haha, ach ja was wel zo relaxed!

Fijne dag allemaal!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:47

Ha naaltje zit idd in de goede richting !! hahaha.

ollie ... die foto is grappig..... en je commentaar. _/-\o_ hihi....zie je al gaan hoor, bruutje een snorkel om, jij in duikpak... *\o/* :Y)

nouvel, heb je topic bekeken, superknap !!!! gaaf paardje !! erg leuk dat je zo lekker door bezig kunt zijn met mennen !

Eefje een relax buitenrit, nou lekker toch !

frensie pupafscheid....lastig, maar als pup een goed nieuw thuis krijgt, dat is ook wel weer fijn ! toch ? :(:)

Lanouska een dag voor kampioenschap naar mooi wark..... als jullie zaterdag slingerend door de baan gaan....weten we waarom dat is.... *\o/* :D :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:48

Ik vind het afscheid van de pups veel minder moeilijk dan ik had verwacht. Je weet het al die tijd al dat ze weggaan. En ze hebben allemaal een heel goed nieuw thuis, dat scheelt een hoop zorgen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:03

frensie pup gaat weg. Is het weer stil in huis
Lanouska gaat slingerend door de baan ;-) zaterdag
Bianca werkse
eefielover lekker gemend met veel pauze

Ik heb vanochtend niet meer geslapen. Daan bij ons in bed gedaan, zodat hij wel sliep, maar ik kan dan niet slapen. Daan naar de creche gebracht en duik er zelf maar even in zo. Anders houd ik het niet vol.

Vanmiddag naar sollicitatiegesprek, naar het gemeentehuis en als ik tijd heb naar stal. Anders doe ik dat vanavond. En verder natuurlijk weer aan de studie