vroeg me af of die wielen idd "zwak" zijn?
of dat ik me op zoiets dan verkijk

kan he...voor t zelfde geld is t kei veel sterker bv...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Evelli schreef:Mijn marathonwagen heeft ook bruine bekleding gecombineerd met zwarte lak en chroom

denk niet dat ze ermee zouden MOETEN rijden als het onveilig was
want het is een verplichting bij de hoogste klasse van het SGMW 
. Hij liep wel weer heel fijn, hopen dit zo vol te houden. Evelli schreef:Bicci: die 'wieltjes' daar rijden alle grote marathonrijders meedenk niet dat ze ermee zouden MOETEN rijden als het onveilig was
want het is een verplichting bij de hoogste klasse van het SGMW
maar vond de benaming die ze gaf wel grappig
en om even aan te geven hoe stevig ze zijn een voorbeeld erbij gegeven
denk dat donkerblauw en bruin juist heel chique is, wat was het woord ook alweer.....oja, koningsblauw
weet niet hoe het kwam maar ik had vandaag longeerlesje over hoe te longeren met een pessoa want dat kan ik helemaal niet. En Riette (=van de pensionstal van Rizanta) longeert Rizanta dus 1x per week en dat doet ze met de pessoa. Dus ik wilde weten hoe dat ging enz. Zij alles uitleggen, ik aan de slag, sta je dus stil in het midden

4 broeken en 2 shirtjes, zoveel broeken heb ik nog nooit gehad 

Citaat:VHU: daarom longeer ik dus met dubbele longe. Ben je zelf meer in beweging (trouwens dat stilstaan in het midden is geen moeten, als jij wilt lopen, ga je gewoon lopen) en je kunt veel meer dingen doen met je paard. Kan het je echt aanbevelen!
(sorry, geen interesse ivm dooie geldboom, maar wel geinteresseerd ivm toekomst
)

hopelijk gaan ze die regelgeving gauw aanpassen
hoewel, hij zou nog terug te keuren zijn tot laden van 800 tuurlijk, dan kom je rond de 4250 

.