Gelukkig was corona test negatief. Dus kon gistermiddag weer normaal boodschappen doen (naja, voor wat tegenwoordig normaal is).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
.Ipsilonka schreef:Gem doe nou maar voorzichtig! Hussen hussen met je neus ertussen, was het antwoord van moeders als je vroeg wat voor avondeten je zou krijgen....
. En Mondsteeksels
.
. En me vandaag aangemeld bij de fysiotherapeut. Kijken wat hij voor me kan doen om me op een verantwoorde degelijke manier weer richting hardlopen te kunnen laten werken.

Dan deed je heel gericht sportieve revalidatie oefeningen in een fysio ruimte met lotgenoten zeg maar. Was behoorlijk intensief programma in alle gevallen stond ik zo'n 3x per week in de sportzaal. Werkte heel goed om je weer een beetje in de running te krijgen (letterlijk).
. Verder ging veel beter dan ik had verwacht. Drie kwartier baantjes rugcrawl op techniek proberen te zwemmen en tien minuten helemaal ontspannen in het therapiebad met warm water. Ik kan blijkbaar alleen echt geen maat houden, waarschijnlijk toch te 'fanatiek' en nu wel veel reactie in dat rotbeen. Gelukkig morgen fysio, dus dan kan ik het hem meteen voor de voeten gooien
.
hoop dat de fysio je een mooi schema kan meegeven