Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NdV74 schreef:Fijn dat bij iedereen de wedstrijd goed verlopen is.
Bij de endurance waren er wel verschillende fotografen maar dat was volgens mij op eigen initiatief. Ik weet ook niet of er een fotograaf was bij de mendurance.
Heeft iemand iets meegekregen van de uitslag bij de klasse 1 lang? Ik zag namelijk op de uitslaglijst dat deze uitslag onder voorbehoud van goedkeuring was ivm lopend protest.
Vraag me af wat er gebeurd is / aan de hand is.
L_Rivaldo schreef:Ik wil iniedergeval mijn best ervoor doen om mee te helpen met de groei van de aantal mendurance wedstrijden. Ik vernam her en der wel interesse voor een wedstrijd in boxtel. Voor mij is het motto niet geschoten is altijd mis. En hoop dat jullie dit leuk zouden vinden.
VanHuisUit schreef:Bij endurance moet je soms ook gewoon even wachten hoor als het opeens heel druk is, kan gebeuren. Ook bij hele grote wedstrijden (ik bedoel dus internationale wedstrijden). Nou ja dan is de een een minuut later dan de ander gemeten, ja zo is de sport nu eenmaal. Je kunt moeilijk per deelnemer een DA paraat hebben of een assistent. Zo werkt het nu eenmaal niet. Plus dat je nooit exact weet hoeveel deelnemers op welk moment binnenkomen. Je roept dat je gereed bent / klaar bent voor controle en die tijd wordt genoteerd, that's it. Soms kun je het ook gebruiken, als je ziet dat het druk is alvast roepen als je toch weet dat ze nog geen tijd hebben... tja zo werkt het ook nog een keer![]()
En vwb die routes die soms net paar honderd meter langer of korter zijn op een ander meetinstrument e.d. gebeurt daar ook. Vergeet ook niet dat je soms binnen/buitenbochtjes neemt of toch wat slingert, het is nooit exact hetzelfde.
Dat hoort er allemaal bij en heeft niets met knulligheid te maken.
Toydoll schreef:DIe partytent op de route is wel een giller hoor hahaha!!!! Wat zal je daar van staat te kijken hahaha.
Jongens iedereen gefeliciteerd met de goed uitgereden wedstrijd!!! Ben benieuwd naar foto's!
Citaat:Ik ben er niet bij geweest maar zou me ook niks verbazen.route word omgelegd dus km kloppen niet meer denk dat het zo ets is.en bij binnen komen na staptraject is er maar een da sommige hebben dus veel meer tijd gehad.ik vond het erg knullig allemaal
VanHuisUit schreef:Bij endurance moet je soms ook gewoon even wachten hoor als het opeens heel druk is, kan gebeuren. Ook bij hele grote wedstrijden (ik bedoel dus internationale wedstrijden). Nou ja dan is de een een minuut later dan de ander gemeten, ja zo is de sport nu eenmaal. Je kunt moeilijk per deelnemer een DA paraat hebben of een assistent. Zo werkt het nu eenmaal niet. Plus dat je nooit exact weet hoeveel deelnemers op welk moment binnenkomen. Je roept dat je gereed bent / klaar bent voor controle en die tijd wordt genoteerd, that's it. Soms kun je het ook gebruiken, als je ziet dat het druk is alvast roepen als je toch weet dat ze nog geen tijd hebben... tja zo werkt het ook nog een keer![]()
En vwb die routes die soms net paar honderd meter langer of korter zijn op een ander meetinstrument e.d. gebeurt daar ook. Vergeet ook niet dat je soms binnen/buitenbochtjes neemt of toch wat slingert, het is nooit exact hetzelfde.
Dat hoort er allemaal bij en heeft niets met knulligheid te maken.