Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heerlijk meegenieten zo..

)
*edit* valt nog niet eens zo erg op hoor ! Vind het een mooie oplossing !
hier ook iemand met angst hoor. Ben er vd week ook nog huilend afgestapt, gladde bak en schuivend paard was geen combi voor mij. (ben met dat paard onderuit gegaan en sindsdien ook weer veel angst terug)

Wel super dat je er nog 1 bij hebt gevonden online 
'fijn' dat er nog excuses kwamen,maar goed, net wat je zegt, voorlopig maar wat afstand houden.

En leerzaam geweest ook, begreep ik. Super hoor ! Mooie ervaring !
Raar dat dat meisje in de winkel het niet kon 
, lekker gewandeld
, echt stoer
.
, maar eerst kop thee met taai-taai
maar ze zijn allemaal mooi
maar zoals je in bovenstaande leest heb je niet zoveel aan mij vwb mijn ervaringen en angst...
voor iedereen die dat nodig heeft!
) Manen en staart gelukkig wel ietsje lichter geworden en het grijs is in haar staart heeft nu een mooie zilveren glans. Daarna snel voorpluk, manen en staart ingevlochten, veel glansspray en 0 gram dekentje erop.
Ik kijk (met mennen met Thabor) inderdaad aldoor om mij heen, wat zal er kunnen gebeuren, wat als.... enzovoorts. Nou ja, ik hoop dat het goed komt en anders zal ik er mee moeten stoppen. Maar ja, dat is ook zo wat. Heel dure nieuwe wagen gekocht, Rembrand heeft ook niet het eeuwige leven, in ieder geval zal hij niet nog jaren meekunnen in de sport, dus tja.... Maar daar wil ik nu nog maar niet teveel bij stilstaan.
: een ruit minder te krabben, wie weet een leuke Carglass-man aan de deur voor de plexiglas-noodruit, en nog eentje wanneer de bestelde nieuwe ruit geplaatst wordt met "Een gratis ruitenwisser van Bosch twv 40 euro"
, de keurig stofgezogen achterbak (normaal ligt daar een halve boxinhoud aan stro, hooi en haren).... wat zeur ik nou?
.
.