Rond Binnenhof doorgewandeld en bekeken met zoonlief, helaas net te laat (of te vroeg) voor rondleiding Tweede Kamer (moesten we 1.5 uur wachten op de volgende, had ik eerlijk gezegd geen zin in
) en Gevangenepoort maar ook Mauritshuis was gesloten op maandag....
maar was wel erg leuk allemaal. Nu is onze zoon een 'dankbaar object' hij is echt geinteresseerd in van alles van standbeeld tot grappig geveltje of de vlaggen die bij de hofvijver hangen en waarom dus is vrijwel altijd gezellig met hem ergens heen te gaan. Bij Ministerie mochten we naar de 17e verdieping over Den Haag uitkijken
en bij Studentenwerk mocht hij in de kantine naar de tv kijken en ondertussen chocolademelk drinken plus koekjes eten dus al met al zeer geslaagde laatste vakantiedag
Thuisgekomen bleek Wiske de trap naar de volgende verdieping opgelopen te zijn maar kon blijkbaar niet meer terug dus we troffen haar lichtelijk in paniek en jankend aan
Mischa helemaal uitgelaten en gek doen zo van moet je nou kijken waar die gekke pup heen is gegaan
Gelukkig had ze niets gesloopt
Wat waardeloos van dat KNHS programma. Moet zeggen dat ik mijn ohz startpas binnen 5 dagen ofzo in huis had, keurig dus. Maar die voor mennen moet via de vereniging, kan niet via de website, vind ik dan wel weer erg onhandig. Vind ze wel altijd heel aardig bij de KNHS als je met vragen zit, is ook wel eens anders geweest.
Wat zorgelijk Tine bij Rembrand...
@NienSCHaap wat zei DA?
@Frensie agossie arme Bubbles

En clinics zonder paarden maar met video...ach ook wel eens lekker, kun je nog tussendoor gezellig socializen
echt een wagen voor een zondagochtendritje
.
. Ster heeft een nieuw paddockgenootje, die niet veel in hoogte / lengte scheelt met haar. Iemand daar een mening over? Zou dat kunnen, twee verschillende rassen (en kleuren) voor de wagen, of ziet dat niet uit?
.
hahahaa te mooi..