Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kunnen we toch veilig op weg. Ipsilonka schreef:Evelli schreef:IPS: rij jij zondag ook nog in Wormerveer?
JaDe Zaanse Ruiters is nog geen 5 km van stal af
Ciska/Dennis komt keet ophalen 

Zou best kunnen. Was laatst ergens heen gereden (wist alleen niet waar ik uit zou komen) Toem kwam ik langd se Showboot 
Citaat:Wat vinden jullie beter? Elastiek (halsverlenger?) of bijzetteugels? (die van rubber, die ook enigszins uitrekbaar zijn)
gelukkig oplettende oom agent en vervangend vervoer!

)
) en het lamoen is zo ver als het kan ingeschoven, tot tegen het haakje waar de broekriem aan bevestigd wordt. Maar nu zit het uiteinde van het lamoen iets voorbij het schoftje, alleen als Romeo echt aan het trekken is, zit het lamoen goed. Als we dus op een vlakke weg rijden en de strengen een klein beetje doorhangen, gaat het lamoen voor het schoftje liggen tegen Romeo aan.sander_lotte schreef:Ik heb bijzetteugels gebruikt, maar was hier niet zo tevreden van. Romeo kon zich vastzetten in de mond, liep niet netjes over de rug, zat weinig achterhand bij, nageeflijkheid was zeker ver te zoeken.
Ik heb nu een pessoatuig gekocht en dat gaat prima. Ik ben er zeer tevreden van en vind het zeker een aanrader!
Maar touwtjes zijn naar het schijnt ook érg efficiënt.
Popkjen schreef:Mijn lesgeefster was niet zo wild van pessoa omdat dat steeds een lichte druk blijft geven in de mond. Bij touwtjes valt de druk weg van het ogenblik dat het paard nageeft (= beloning voor het nageven)
(ik zou beter wat wijzer worden door middel van mijn boeken van frans die voor me liggen...
)