[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:07

Het was toch te lekker weer voor de legging haha :+
Vandaag ook nog naar de pony's op en neer gefietst, op een punt op de terugweg moest nog iets van 4 km (het is op en neer 17 a 18 km) was ik helemaal kapot echt kwam een bruggetje niet meer op zo kansloos := naja het zal vanzelf wel beter worden hoop ik dan.

Echt vervelend van de wei Tine maar het scheelt ook een hoop werk en tijd. Tijd die je straks misschien gewoon voor de klas gaat doorbrengen, of op een andere manier :j :(:)

Die DB wat een }:) je man zal wel hebben staan :x

We zijn nu uit de B&B en bivakkeren nog twee dagen in onze slaapkamer waar we nu weer in kunnen en de 'walk in' kamer die er naast zit / nou ja, moeten nog kasten in :P maar het idee is dus een kamer met kasten.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:09

Nog ff volhouden VHU!

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:33

Ik zal maar niet herhalen wat gerrit zei. Ha ha.
Hij had het over Kl#te muizen. Nu met 1 schep met kop geprobeerd. Maar je merkt niks aan hem. Ja op het erf wel relaxed maar zodra hij het fietspad op stapt is dat weg.

Fijn VHU dat de verbouwing op schiet.
Inderdaad wel jammer van je zomer wei. En dan moet je hooi kopen. Nou ja het is zo.
Ik ga slapen, morgen vroeg komt havens weer lossen. Vroeg op dus

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:37

Eén schepje is te weinig.... bij mij staat er 2 - 3 schepjes per keer op de deksel.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 08:47

Stuitermuisjes :+ maar idd...Wij hebben Melody toen al 3 schepjes gegeven,...Zij was kleiner als DB. ...en viel nog lang niet om ofzo...
Tine, succes met meelopen voor de klas, spannend.
vhu,...kapot en je moest nog 4 km.. :wow: :oo dat s niet grappig...ik ken het wel....rot is dat..vind het heel knap van je dat je het toch doet..
Janouk, hoe gaat het met Janouk, ...is er al wat meer verbetering te zien ?
fijne dag vandaag.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 12:54

ok vandaag maar 3 schepjes proberen.
Tine succes
Knap hoor vhu....

Ik heb het nieuwe boek van sonja bakker besteld. Dit weekend nog 2 dagen visite maar vanaf maandag gaan we er weer voor. Afvallen. pppffff. Ha ha. Nee het word echt te gek nu. Heb er last van.
Ons eerste doel is 12 kg afvallen. We gaan er weer voor...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:05

Nou dat vind ik echt knap afvallen, moet er niet aan denken :Y) denk dat ik zou omvallen.
DB echt aan de doping :z
Tine voor de klas, super! Ben benieuwd wat je ervan vond.

Vandaag al weer ruim 20 km gefietst. Onder andere door de Maastunnel, de roltrappen met de fiets. Dat was ook weer een hele belevenis :oo die roltrappen zijn heel heel diep echt doodeng maar goed wilde het toch proberen plus mijn auto is nog niet gerepareerd dus het is of lopen, of OV (heb genoeg keuze en kom overal met OV metro, tram, bus) of fiets.
Zou vandaag weer stage lopen maar docent was ziek. Toen ik nog geen burn out had gehad zou ik hebben aangeboden de klas gewoon te doen, maar heb dat nu niet gedaan. Was ook wel weer overwinning op mezelf :D
Vanavond naar Den Haag dat doe ik dan niet op de fiets hoor :+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:08

Ik vind afvallen ook echt niks maar het moet gewoon. Ik word echt veelste zwaar.

Zo afspraak gemaakt in Wolvega. As maandag ochtend. Eens kijken wat ze van hem zeggen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:15

Succes, Baudyh met afvallen en natuurlijk alvast voor maandag!

Lijkt me ook wel ff spannend roltrappen op de fiets.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:33

Morgen ga ik pas voor de klas staan, dus is nog even afwachten. Denk dat ik kapot zal zijn na een ochtend kleuters haha
Vanmorgen voor het laatst menles met Sam. Ging zo fijn. Straks bij een van mijn lesgenoten op sollicitatiegesprek voor schoonmaakwerk. Nu maar hopen dat ze me wil hebben. Dan is het begin er en hopelijk volgen de andere baantjes dan snel.

Nou, hier vliegen de kilo's eraf. Toch een voordeel van alles hahah

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:49

Knap hoor afvallen. Ik heb mijn hele leven extra moeten eten, omdat ik te mager was. Sinds mijn overgang ben ik nu te zwaar en moet ik voor het afvallen en dat is raar. Het lukt dan ook voor geen meter.
Haha mindset veranderen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:01

In ieder geval nog een voordeeltje Tine :(:)
Hier net als Janouk altijd moeten eten als een bootwerker anders was ik veel te dun. Sinds overgang kan ik wel wat beter aankomen. Niet veel hoor maar het gebeurt wel is meer onhandig dat je broeken dan strakker zitten enzo. Als ik dan weer wat actiever ben of in de stress :o vliegt het er weer af en moet ik er weer tegen eten.

Tjongejonge moet echt een goede administratie gaan bijhouden van de planning van het B&B want het loopt heel hard. Zo grappig. Wie had dat ooit gedacht :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:11

Ik kon altijd alles eten, totdat ik een kind kreeg. :Y)

Nou, eerste klusje heb ik binnen. Helaas maar 1x per maand 2 uurtjes, maar het is een begin. Dit geeft weer wat hoop in ieder geval.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:50

VanHuisUit schreef:
Tjongejonge moet echt een goede administratie gaan bijhouden van de planning van het B&B want het loopt heel hard. Zo grappig. Wie had dat ooit gedacht :D

Ik :j

Zoon heeft eindelijk zijn rijbewijs kunnen ophalen, na een maand (!) te hebben moeten wachten op de begeleiderspas. En dus moest er natuurlijk meteen gereden worden := . Hij brult al een jaar dat het eerste wat hij doet is naar de McDrive in het naburige dorp rijden en daar een McKroket bestellen. En aldus geschiedde :D . Moeders moest er ook aan geloven (en ik hou helemaal niet van de Mac) :Y) .
Rondje gereden langs de boerderij van vriendin, daarna rondje in een ander dorp langs het huis van een klasgenoot en weer langs het kanaal terug, over de sluis, naar huis. Testrit geslaagd, moeder leeft nog O:) +:)+

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:05

gem: stoel droog gehouden van al dat angstzweet? :o
hier nog 1 die altijd ondergewicht was....nu slipt mijn (voorheen) slanke taille dicht :( en mijn wasmachine maakt mijn kleren steeds wat kleiner... :oo
db aan de muisjes.....hoelang nog stappen met hem?
tine heeft al 1 baan te pakken,is er veel vraag bij jullie voor zoveel perseel land die je gaat verkopen?
Ber is een rijpony geworden,geweldig voor haar.
hoe is het met de hussen? hebben ze het al warm buiten? jammer zo kort koud weer voor ze,
jeskim gaat in een lgging de deur uit....ach ik ging ook bijna op pantoffels naar mijn werk, gelukkig altijd paar schoenen in de auto staan voor dat soort gevalletjes :)*
morgen zouden de dames ge-ent worden,was gisteren de dierenarts op het erf, meteen maar geprikt...altijd handig zo,scheelt mij morgen weer een dagje wachten op de dierenarts....vanavond weer les,kijken of er nog iets is blijven hangen na mijn privéles van zondag.....
probleem hoofd omhoog gooien van sun is ook verholpen: na een behandeling van mijn lijf bij de osteopaat....mijn nek/schouders zaten muurvast....arme sun...onbewust heb ik teveel druk gezet in haar mond bij het terugrijden naar verzameling Y;(

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:38

Nou 3 schepjes muisjes gaat iets beter maar er mag nog wel een schepje bij volgens mij.
Gerrit had hem in de lange lijnen en ik liep naast zijn hoofd. Dat ging best aardig. Wel de beste poging tot nu toe.
We moeten eigenlijk nog een maand stappen en dan langer. Maar dat word echt lastig. Hij is zo sterk. Maandag maar eens overleggen of het ook anders kan.

Gem ik zag de Mac voorbij komen op fb
HT gelukkig ben je erachter dat je hetzelf was en niks ernstig met sun

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:41

HT, De hussen gaan prima...vanmorgen op de step met 3 ervoor een nieuwe route door t bos gezocht.....heel mooi 10,6 km gedaan..met 7 graden is dat nog prima te doen voor ze, gelukkig..
1 heeft een naar voren stekend borstbeen, dat raakt wat geirriteerd..heel vervelend..voor haar ben ik nu zeemleer in haar harnas aan het maken..hoop dat het helpt..

Afvallen....we hebben het gewoon veel te goed..ik moet ook echt veel kwijt....maar ben niet sterk genoeg.....ben ooit 19 kilo kwijt geraakt..zit er inmiddels 6 jaar later vrolijk weer aan... |( eigen schuld..dikke bult..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 08:23

Baudyh
Is dit niet iets voor DB bij zijn revalidatie?nik heb er geen ervaring mee, maar ik lees goede reviews
Http://www.concord-vip.com

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 08:46

Haha...ziet er handig uit...is niet nieuw....komt uit de westernsport...hebben we bij de jonge paarden heel veel gebruikt, werkt erg goed.
Is misschien wel iets voor db..al zou ik een noodlijn aan een halster onder het bit willen hebben..want bij drukke paarden.. trek je ze dmv die katrol met de kin in de borst... je moet ermee leren werken..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 08:51

Goedemorgen

Nu eerst brigadieren en dan een ochtend kleuters overleven :+

Fijne dag allemaal

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:48

Succes, Tine!

Hier komt vanmiddag de paardentandarts

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:10

Sterkte bij de kleuters Tine _-:(

Vlucht zo even naar de pony's. Hier hele ochtend gepoetst :+ overal ligt stof ook waar je dacht dat het nooit zou kunnen liggen (onder het afdekzeil bijv...).

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:30

janouk schreef:
Baudyh
Is dit niet iets voor DB bij zijn revalidatie?nik heb er geen ervaring mee, maar ik lees goede reviews
Http://www.concord-vip.com

Ik denk dat het op zich best wel wat is. Inderdaad wat Bianca zegt zou ik ook doen. Maar het is het overdenken waard. Bedankt Janouk voor het mee denken.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:01

Nou, ik heb een heel leuke ochtend gehad. Wat een goede juf staat hier toch voor de klas. Daardoor vond ik het zelfs echt leuk bij de kleuters.

Morgen intakegesprek voor invalwerk. Ik hoop dat ik dan ook een opfriscursus kan doen (als ze me al willen hebben ;-)). Wordt wel een hele reis. Eerst een stuk met de auto, dan met de trein en laatste stuk te voet. Ik ben totaal onbekend in het centrum van Groningen, dus om daar nu te gaan dwalen met de auto lijkt me ook niet zo wat.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:27

Ik heb er echt een goed gevoel over Tine hoor. Denk dat ze wat blij zijn met een type als jij. Even wat ouder en wat stabieler dan die jonge meiden net van de Pabo :j heel veel succes morgen!

We hebben ons nieuwe huis 'ingezegend' met heerlijk eten en flink wat drinken :-) met onze bouwvakkers. Geweldig dat ze er waren, wat fijn dat ze weer gaan :+ :D
Morgen staan eerste B&B gasten alweer voor de deur :D