Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barney1978 schreef:Klopt, dat kun je niet voorkomen. Maar wij moeten er altijd wel om lachen dat we de meest aparte dingen en uitdagingen tegen komen op wedstrijd. Gelukkig zijn we wel wat gewend maar is een groom erg prettig.
De paintbal zat aan de rechterzijde, daar kon je langs. Maar de wandelvereniginh heeft midden op het pad een grote tent etc geplaatst want ze wisten niet dat er wedstrijd was. Mark wist het ook niet dus hij kon er ook niets aan doen.
Verder kwam ik geen organisatorische zaken tegen die vervelend waren.
Barney1978 schreef:ik kan je niet helpen.zou wel mooi zijn als je dat kunt rijden.Zo gisteren om negen uur in slaap gevallen en net wakker geworden. Ik weet nu wel waar mijn rug en schouders zitten door al het gehobbel en gestuiter.
Vandaag hebben we nog vrij en we moeten eerst naar de tandarts en dan lekker naar de pony's om te wandelen en de spullen weer schoon te maken.
Deze week de rest van mijn schema maken om verder op te bouwen naar de klasse drie. Dat wordt wel een uitdaging moet ik zeggen. Ik hoop voor eind juni klaar te zijn voor de volgende klasse. Want als Etten-Leur de drie uitschrijft dan wil ik het gaan proberen.
Als mensen nog goede tips hebben dan hoor ik het graag. Ook Hoe je het mentale onderdeel traint bij jezelf. Ik vind het best pittig om de concentratie er goed bij te houden op zoveel kilometers. Daarnaast worden de pony's natuurlijk moe en moet ik er best aan rijden.
Citaat:Als mensen nog goede tips hebben dan hoor ik het graag. Ook Hoe je het mentale onderdeel traint bij jezelf. Ik vind het best pittig om de concentratie er goed bij te houden op zoveel kilometers. Daarnaast worden de pony's natuurlijk moe en moet ik er best aan rijden.