Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jij hebt wel een hele fikse wensenlijst
), maar ook een nieuwe badkamer en een mooi dakterras en onze trappen moeten opnieuw geverfd en bekleed
Je kunt wel wat terugkrijgen via de belasting maar hoeveel (weinig) dat ook weer is is weer afhankelijk van je inkomen. Oftewel: als je veel werkt (en kinderopvang nodig hebt) krijg je dus bijna niets meer terug want dan verdien je teveel. Werk je minder (en heb je geen opvang nodig) krijg je meer terug. Zo'n ongelovelijk dommig systeem. Wij zijn in die jaren (en nu nog) ook kapitalen kwijt geraakt aan kinderopvang. Net weer de oppas betaalt...het vervelend is dat je zonder een goede oppas/opvang gewoon niet lekker werkt. Tenminste ik niet... Heb het eerste jaar dat Han er was maar een dag per week gewerkt hoor, had er gewoon geen zin inCitaat:Heb net even uitgerekend wat we aan kinderopvang moeten betalen, wordt je ook niet blij van. Kan beter thuis blijven, maar we zijn bang dat ik daarna er nooit meer tussen kom.
b485 schreef:Kunnen we geen bokt veelspan samenstellen? De shetters voorop en dan de verzameling welshjes en dan Rizanta, Remrand en het Spook sluiten het geheel af.
. Travers ed oefen ik om de achterhand van Rembrand sterker te maken (vooral voor het mennen). En het werkt, want ik zie nu al verschil. We wonen hier prachtig. Oude boerderij, dus daar blijft voorlopig nog wel werk aan. Als we een badkamer boven hebben willen we die van beneden ook nog opknappen, dus nog jaren kluswerk. Kinderopvang is idioot duur. Je werkt eigenlijk voor de opvang. En dan willen ze meer vrouwen/moeders aan het werk

Nouvel schreef:ik denk dat je dan beter de grote voorop kunt zetten anders worden de kleintjes onder de voet gelopen...

) voor mijn ouders, en dan zou mn hondje bij ons kunnen komen wonen, en kan ik de katten naar buiten trappen als ze WEER zitten te zeiken in mn keuken! 

) en dan naar stal toe.. voor de veearts
heb al 2 weken een andere bril
echt heel anders als de vorige.

(broek gaan gaten in vallen) 

) en verder ga ik lekker in 't ouderlijk huis douchen, noem mij een watje maar ik ga daar niet onder staan
hier marjo2009, heb mijn gebruikersnaam veranderd hoor, Marjo was een paardje van mij die ik al een poos niet meer heb, helaas...........en vond het wat vervelend om steeds haar naam weer te lezen, dus nu een nieuwe naam, afkorting van Melody en Bianca. ! mijn eigen naam dus.