Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Je kunt wel wat terugkrijgen via de belasting maar hoeveel (weinig) dat ook weer is is weer afhankelijk van je inkomen. Oftewel: als je veel werkt (en kinderopvang nodig hebt) krijg je dus bijna niets meer terug want dan verdien je teveel. Werk je minder (en heb je geen opvang nodig) krijg je meer terug. Zo'n ongelovelijk dommig systeem. Wij zijn in die jaren (en nu nog) ook kapitalen kwijt geraakt aan kinderopvang. Net weer de oppas betaalt...het vervelend is dat je zonder een goede oppas/opvang gewoon niet lekker werkt. Tenminste ik niet... Heb het eerste jaar dat Han er was maar een dag per week gewerkt hoor, had er gewoon geen zin inCitaat:Heb net even uitgerekend wat we aan kinderopvang moeten betalen, wordt je ook niet blij van. Kan beter thuis blijven, maar we zijn bang dat ik daarna er nooit meer tussen kom.
b485 schreef:Kunnen we geen bokt veelspan samenstellen? De shetters voorop en dan de verzameling welshjes en dan Rizanta, Remrand en het Spook sluiten het geheel af.
Nouvel schreef:ik denk dat je dan beter de grote voorop kunt zetten anders worden de kleintjes onder de voet gelopen...