ach, kom er wel hoor
vind m'n opa z'n motto goed

al wat je verdient, opmaken! Maken dat jij ervan genoten hebt je hebt er ook zelf voor gewerkt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sander_lotte schreef:@ Popkjen: als je dat maar weet! Mooi groot huis, bij ons huis de stallen en weides, binnen- en buitenpiste (waar ook mogelijkheid is om te mennen, dus moet groot genoeg zijn),...
Qua paardjes heb ik ook plannen: Romeo uiteraard, dan nog een maatje voor Romeo (liefst identiek), en dan 2 rijpaarden voor bosritten mee te maken met mijn vriend. Maar als we die mogelijkheid niet hebben, hoeven de rijpaarden niet, dan ben ik tevreden met 2 Romeo'tjes
Citaat:daarna is ie weer doorverkocht en toen manegepaard geworden, wat hij zeker 10 jaar geweest is.
Popkjen schreef:En waarom niet gewoon zelf starten??
b485 schreef:Popkjen schreef:En waarom niet gewoon zelf starten??
Opdeze moment heb ik tijdsgebrek. Marathon durf ik niet en heb eigenlijk geen wedstrijd ambities. Ik denk aleen dat men pony het wel leuk zou vinden. Vooral als ik een ruitertje zou vinden die er mee zou willen springen,
Popkjen schreef:Oh een ponyruitertje voor Petra zou wel leuk zijn! Zou zij ook nog wel leuk vinden... Dat moet toch wel te vinden zijn, niet?
Poeltje schreef:Ik lees dat veel mensen 's ochtends privéles hebben of gewoon gaan mennen. Gaan jullie niet naar school? Of werken? Gewoon even nieuwsgierig hoor