oke, bij m'n vriendje,maar toch geeft dat verantwoordelijkheidsgevoel 
ach, kom er wel hoor
vind m'n opa z'n motto goed

al wat je verdient, opmaken! Maken dat jij ervan genoten hebt je hebt er ook zelf voor gewerkt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
oke, bij m'n vriendje,maar toch geeft dat verantwoordelijkheidsgevoel 

sander_lotte schreef:@ Popkjen: als je dat maar weet! Mooi groot huis, bij ons huis de stallen en weides, binnen- en buitenpiste (waar ook mogelijkheid is om te mennen, dus moet groot genoeg zijn),...
Qua paardjes heb ik ook plannen: Romeo uiteraard, dan nog een maatje voor Romeo (liefst identiek), en dan 2 rijpaarden voor bosritten mee te maken met mijn vriend. Maar als we die mogelijkheid niet hebben, hoeven de rijpaarden niet, dan ben ik tevreden met 2 Romeo'tjes
Zolang ik naar school ga, blijf ik bij mams en paps wonen, lekker goedkoop
Maar al wat ik nu opmaak, kan ik later niet meer opmaken... Dus spaar ik liever even
Ondertussen droom ik nog lekker verder
). Wees eerlijk over wat je verkoopt, schep geen valse verwachtingen en geef je paard nooit zomaar weg. Natuurlijk kun je het nooit 100% in de hand houden, dan moet je ze niet verkopen. Maar mijn ervaring door die jaren heen is dat als het toch moet of als je het dus toch wilt, je er zelf veel aan kunt doen. Citaat:daarna is ie weer doorverkocht en toen manegepaard geworden, wat hij zeker 10 jaar geweest is.
Popkjen schreef:En waarom niet gewoon zelf starten??
b485 schreef:Popkjen schreef:En waarom niet gewoon zelf starten??
Opdeze moment heb ik tijdsgebrek. Marathon durf ik niet en heb eigenlijk geen wedstrijd ambities. Ik denk aleen dat men pony het wel leuk zou vinden. Vooral als ik een ruitertje zou vinden die er mee zou willen springen,
Popkjen schreef:Oh een ponyruitertje voor Petra zou wel leuk zijn! Zou zij ook nog wel leuk vinden... Dat moet toch wel te vinden zijn, niet?
. Het moet zeker in het begin een ruitertje zijn dat al een beetje kan rijden want ze is nog niet ingereden. Er heeft al eens een meisje opgezeten en braaf was ze genoeg, maar als ze draafde klemde dat ruitertje met haar benen en daar panikeerde Petra een beetje door (tempo opdrijven).
omdat het niet getoond is.

alhoewel het best kan want ik moet ook pas om 12 uur naar school 
Poeltje schreef:Ik lees dat veel mensen 's ochtends privéles hebben of gewoon gaan mennen. Gaan jullie niet naar school? Of werken? Gewoon even nieuwsgierig hoor
, op moment dat het mij het beste past. Dat kan bij een betaalde baan niet. Wordt de baas niet blij van.
Daar komt iemand voor. Ik ga 6/7 dagen in de week naar Pablo toe, maar hij doet niet elke dag wat hoor.