Komt vast goed dames. Ik heb vandaag boodschappen gedaan voor zondag en tum 20 km gereden. Hij was echt best sloom maar in enkelspan buiten en voor een wedstrijd is hij dit tot nu toe altijd maar met de wedstrijd wel weer een doorloper. Dus hoop dat dit weer zo is. Toch nog ruim 13 km per uur gereden met in en lang uitstappen, 2 hekken openen en lang moeten wachten met een weg oversteken, dus eigenlijk nog best netjes gereden. Hij loopt op wedstrijd altijd op zijn best als ik achter/met een ander rijd.
Vanavond met rivaldo gelest pfff was bekaf en dat voor een half uurtje maar toch hem wat soepeler kunnen laten lopen.
Morgen ga ik nog even met ze wandelen. En hoop het een en ander al in te pakken maar meeste doe ik zaterdag.
L_Rivaldo
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-15 23:15
Leuk filmpje toydoll wat een fijne pony.
VanHuisUit
Geplaatst: 06-03-15 17:33
Zooooo lekker pittig ritje Rivaldo ja dat dressuren / in de bak is soms lastiger dan uren achter elkaar door het bos vindt Ollie ook
Zal als we weer thuis zijn morgen even berichtje doen hier als ik het niet vergeet omdat ik totaal gesloopt ben hahaha.
We moeten om 4.45 uur uiterlijk opstaan, om 5.45 bij stal. Even laten eten dat ze in ieder geval iets heeft gegeten voordat ze de trailer op moet. Dan ruim 2 uur reizen ... en dan begint het feest
Vrijwel alles gedaan wat ik wilde doen, alleen nog hoofdstelletje weer in elkaar fiksen, kleren klaarleggen en wat broodjes smeren. Ook de trailer nog maar ff door de 'wasstraat' gedaan, zag er niet uit dat ding, allemaal van die groene uitslag (staat vlak onder de bomen). Maar nu weer aardig wit Ollie voor de zekerheid toch nog ff geschoren, kwam toch nog wel wat af. Ze staat er nu weer helemaal keurig op, vind het dan altijd zoooo'n knappe pony
Ben er nu wel klaar voor, fijne grooms die er ook zijn en het weer is heerlijk dus
Pony's vandaag geschoren en manlief heeft de hele dag hoge koorts. Nu gaat het gelukkig beter maar ik hield mijn hart vast.
We hebben er ook veel zin in. Morgenochtend op tijd naar stal om nog uit te mesten en dan op naar Limburg. Omdat Martin niet optimaal lekker is, willen we er op tijd zijn. Kunnen we rustig aan doen en even wat slapen.
Mijn spullen liggen bijna klaar, wagen is geladen, nu de rest nog. Zondagochtend om 7 uur vertrekken wij. Het is voor ons ongeveer 1,5 uur rijden. Vandaag een rustig rondje gedaan, ging weer lekker. Het weer schijnt ook erg goed te zijn zondag!
Wij zijn aangekomen in Liessel en pony's staan lekker op de wei. Wij zijn nu even aan het chillen op de kamer want Martin is nog niet beter. Ik ben blij dat het mooi weer is, kunnen ze zich nog even lekker vermaken. Alles onder controle en nog geen stress of zenuwen.
Is het verplicht op de groompunten te groomen of mag je er ook van afwijken? mits niet op de verboden plekken word gegroomt? Anders laat ik mijn groom bij punt g7 groomen.
Net alle kaarten, tijdschema's en routeplanners (ook voor groom haar groomplekje) uitgeprint en nu tum vlechten, benen en staart wassen. Daarna de rest nog. Ben nog wel even bezig haha
Hier ook geen stress, we gaan morgen lekker genieten! Allemaal veel succes morgen en wss zie ik jullie nog wel!
VanHuisUit
Geplaatst: 07-03-15 21:49
Zoooo ik zit eindelijk achter mijn laptopje, erg leuke en sportief geslaagde dag gehad
De route was het 1e rondje (we deden dus 2x 21.5) nog wat modderig maar 2e rondje al stuk beter. Denk dat het aardig opgedroogd is vandaag alleen stuk na het waterpunt was redelijk slecht (plm 2 / 3 km).
Nou en die Ollie deed het zo goed echt zo trots op haar. We hebben heel rustig gereden, wilde echt voor de punten en de ervaring gaan. Was bang dat ze het 2e rondje misschien niet wilde maar ze ging gewoon weer van start alsof ze nog niets gedaan had, echt geweldig Denk in totaal iets van 11.5 / 12 km/uur max. Zijn ergens in middenmoot geeindigd. En qua waardes alles super hartslag 40 - 52 - 44 bijv en 2x vette A op locomotie.
Had ook hele fijne grooms, scheelt ook een hoop en reed met iemand mee die zelfde plan had als ik. Is erg fijn kunnen pony's zich aan elkaar optrekken (en rijders ook).
Oftewel een zeer geslaagde dag, die toch nog wel koud begon maar gelukkig werd het in de loop van de dag steeds lekkerder Hoop dat jullie morgen net zo'n fijne dag hebben
Goedemorgen allemaal, om drie uur al wakker geworden. Pony's stonden om half vier wild te doen dus even gaan kijken maar niets aan de hand. Ze staan lekker te eten en wij gaan zo ontbijten na het douchen. Tot straks allemaal.
L_Rivaldo
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-15 06:42
Goedemorgen ik mocht nog langer slapen maar al misselijk wakker geworden. Maar hebben er veel zin in.
Wekker om half 7 gezet maar nu al wakker.ik had dit gister al,hevige keelpijn aan mijn rechterkant.slikken gaat ook niet goed maar ja gaat wel weer over.tot straks