avaluna schreef:@DB: leuke foto! Zijn dat de beschermers van Pagony? Zo ja, zijn ze fijn?
Ja die zijn van pagony. Ik vind ze heel fijn maar ze zijn niet sterk genoeg. Ze gaan te snel stuk vind ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en was er wel aan toe. Op het werk ben ik me toch uitgescholden door een collega
echt niet normaal. Op dat moment ben ik heel rustig enz. Maar kwam thuis had zoiets van
en dat midden in de gang. Kreeg dan vanmiddag mailtje (
) met excuses maar die collega die vertrouw ik dus niet meer

die van mij worden natuurlijk ook door stal gelongeerd en Ol soms gemend, maar dan weten ze heel goed wie er achter ze zit of naast ze staat. Want ik heb wel een paar andere dingen dan instructeur. Zo zeg ik nooit 'voorwaarts', maar kom-kom of ja toemaar (geen idee waarom
), wo-ho is rustiger en halt is stilstaan. Prrrprrr is galop. Drrrrraf is dus draf (ja logisch geen stap hahaha).
ben dat ook niet gewend, te moeten werken aan de terug overgangen (dat het dus minder snel terug gaat, want het ging altijd vrij langzaam terug). Bij Bente en Snuitje was dat nooit zo die kon ik heel langzaam terug laten komen (wat overigens lang niet altijd lukte hahaha) want daar zat die voorwaartse drang zo in dat voorwaarts meestal te snel ging, bij Ollie is dat juist weer veel vloeiender. Ach ja, zo blijft een mens bezig, moet zeggen dat ik de Ollie-constructie prettiger vind

, hier gelukkig nog niet, zorg wel dat hij altijd gesleept is zodat we voorbereid zijn.
.
, meisje helemaal verbaasd, nee, die hadden ze niet, dus ik maar gevraagd of ze deze dan ook niet kende, nee, dus, hahahaha
.
ik hoop stiekum dat die deken nieuw mag blijven....
onvolwassen gedrag van die persoon
want je kan het niet opeten
wat heerlijk dat je paardjes het zo goed doen Royaltjuh, super! Gaaf van het kur rijden Tine, leuk. Rembrandt bijzonder geschoren
ach zo lang het effectief is. En Avaluna wat een heerlijk verhaal over het zweepje
waarschijnlijk had nog nooit iemand zo zijn staart opgetild
dus aantal keer eronder gelegd, er weer tussenuit enz. En staart opgetild tot 'laten ontspannen'. Nou dat was al weer heel wat voor vandaag
), want baasje wilde serieus mennen
bijna uur goed bezig geweest en ze begint dan toch ook wel heel lekker te sjouwen al zeg ik het zelf