pfff wat een weer vandaag....
wel heerlijk rondje met aks gereden 22,94 km gem 10,2km/h
gelukkig voelde dids toen we weg gingen van stal zich een stuk beter arm ding
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog even bijgelezen.
van de sint intocht
pizza
en achter zijn broek aan moest zitten
Bij deze het bewijs

) dus toen gingen mijn alarmbellen af. Hij had wel braaf wat gedronken ook.

)

Ik had met Amerigo 195 (1e prijs) en 188 punten en met Rembrand 213(1e prijs) en 208. En bij de vaardigheid ook nog wp meegenomen. Amerigo was foutloos met foutloze barrage (1e prijs) en Rembrand had 1 bal.
. Bij de tweede proef moest ik in de hoek van M en C leidsels in 1 hand nemen. Dus ik doe zweep rechtop in rechterhand. Zwiept de slag toch over een buis (denk waterleiding voor sproeiinstallatie ofzo) die daar precies vlak boven de bak hangt. Ja hoor, bleef dat ding vastzitten. Wist even niet wat te doen, maar ben maar gewoon verder gegaan met mijn slangenvolte 4 bogen met 1 hand. (terwijl de zweep na een tijdje hangen toch op de grond viel) Door alle toestanden wist ik ineens mijn proef niet meer EN mijn lezer was er ineens niet meer (die was inmiddels de zweep gaan halen). Dus maar stil gaan staan en gewacht tot ik met zweep weer verder kon. Dit was niet goed voor de concentratie van de rest van de proef. Maar blijkbaar zag het er toch wel redelijk uit, want had 213 -5 strafpunten =208.
gelof dat Dids 100% goede zorg krijgt!!
happytime schreef:VHU: ben het met ollie eens, zo leren we van elkaar en daar is ook dit topic voor en ook van elkaars blunders,zoals Tine.....tjonge,blijft zomaar ineens je zweep hangen ,maar wel super punten ondanks je aftrek
.
, dus voor mij is het ook herkenbaar
, zou het aan onze proeven liggen?
. 'Klem je zweep bij A' haha
knap van je punten
Citaat:Aks nu ik me bedenk kan goed zijn dat hij nu met volle maag is gaan lopen normaal hebben ze al hun kuil op, nu lag er nog?

maar, wat dat betreft moet ik op Mel af gaan.. Die heeft het gezien de afgelopen week.. Ik niet.
...