Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Biancacoo schreef:Askazita, asmiro ziet er gaaf uit voor de wagen, mooie wagen, maar je armen zien er wel wat gespannen uit ??? dat had ik zelf ook toen ik net begon met mennen, en was zo blij dat iemand me er op wees niet met gestrekte armen meer te rijden, een hele verademing, misschien heb je er iets aan.
. Arm ding
.
.
.
.
In 2 proeven. Maar ja, zegt natuurlijk niets. Jurysport en momentopname.
. 

En sil was ook heel rustig en kalm bij haar, hij sliep gewoon met poetsen enzo echt heerlijk om te zien.
)
)
)
Biancocoo's missie geslaagd...wij zijn niet nieuwsgierig hoor je maakt het wel erg spannend
rondjes gedraafd op longeercirkel en over de parkeerplaats gaan stappen....daarna de bak in
en daar ook links/rechtsom gedraafd. Nog niet de hele hoefslag over maar wel zo'n 20x30 zeg maar. Ze was superbraaf, vond het wel raar, oren stonden steeds naar achteren en nekkie de lucht in, maar de ontspanning komt vanzelf wel. In stap heel fijn gestapt. Daarna nog om de stal heen / stukje over weg en langs maisveld zo weer naar de bak gestapt. Zeg maar soort mini-buitenritje. Ze was totaal niet twijfelend of ze het erf af zou stappen en wel wat snuiverig onderweg maar ze lette erg goed op me. Trots op onszelf 

).
zonde van je soepie 
Maar nu is wel zijn ergste periode. over een maand is het meestal alweer helemaal klaar
Nou is dit ook zijn eerste zomer op deze stal, dus wieweet is het voor deze stal wel heel erg lichte eczeem, en krijgt hij het volgend jaar wel nog erger