[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bettepet

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:37

ik heb er trouwens 12 in de ring. Is eigenlijk best veel 12 m pony's.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:38

Mijn wagen komt bij LW weg :-)

Maar denk inderdaad dat dat de grootse concurrenten zijn. JH heb je geen concurrentie aan, die rijd je er met gewone wedstrijden ook er uit

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:51

tine, je moet bij de beste 5 zitten, want er worden 5 afgevaardigd naar de hippiade

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:52

tine, je moet bij de beste 5 zitten, want er worden 5 afgevaardigd naar de hippiade

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:06

Succes Naaltje!
tallechie fijn dat veale daar gratis kan staan
tine10 vervelend van de deken. had ik eerder ook toen charly beet er altijd in over het draad, dus nu is het draad maar een stuk hoger.
bettepet misschien is jou jury wel helemaal weg van shetten ;)

Biancacoo schreef:
Askazita, asmiro ziet er gaaf uit voor de wagen, mooie wagen, maar je armen zien er wel wat gespannen uit ??? dat had ik zelf ook toen ik net begon met mennen, en was zo blij dat iemand me er op wees niet met gestrekte armen meer te rijden, een hele verademing, misschien heb je er iets aan.

ja klopt zag het ook al, ik had ze wat meer naar voren dat ik iets beter kon remmen want er kwamen ineens nogal veel auto's daar. normaal heb ik ze volgens mij niet echt zo en ook wat meer naar achter.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 14:16

Mijn paardje heeft nog steeds last van eczeem ook al is het weer zo slecht :=. Arm ding :(:).

En ik zag bic haar gave wagen :D.

En arme Naalt :(:).

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 14:16

Ik ben met iets leuks bezig maar kan nog niks zeggen :):) <3.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 14:38

Ik heb een zadel van een vriendin over genomen :D. Moest wel even gepast worden :D.
Fiorano
Afbeelding

Aiden
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 14:52

@ Tass: lijkt me lekker zitten.
@ Askazita: ze staan hier bij elkaar, dus dat helpt hier niet. ;)
@ Bettepet: dat had ik ook al gezien, 5 die door gaan. Maar ja, je moet ook nog 60% scoren. Vind het best spannend. Mijn conculega's ken ik eigenlijk niet. Alleen TC, die heb ik vorig weekend goed verslagen. :D In 2 proeven. Maar ja, zegt natuurlijk niets. Jurysport en momentopname.
12 is best veel inderdaad. Volgens knhs zijn er 14 in Z paarden in ons district, maar zoveel heb ik er nog nooit gezien. Op wedstrijden zijn het er meestal maar 2 of 3. Maar die kan ik nooit zien rijden, omdat ik dan zelf bezig ben.
En jouw Shet mogen ze echt niet over het hoofd zien. Die loopt zo knap. Denk niet dat ik het red om bij je te komen kijken, ben dan aan het inspannen denk ik.

Moet nu weg. doei

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 14:54

Het is een ander merk dan mijn westernzadel mag zag er goed uit om lang mee te rijden straks :D.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:37

Mooi zadel tass!

Zo er zijn 2 bijrijdsters wezen kijken en nu moet ik kiezen maar ik kan niet kiezen :P
Dus neig er eigenlijk naar ze alle 2 te nemen :P
Ene heeft naar mijn idee meer ervaring met verzorgpaarden, de ander komt zo van de manege af.
De ene is erg spraakzaam en lekker streng voor sil, de ander is vrij stil en heeft wel begeleiding nodig.

Dus de ene klinkt veelbelovend voor Sil, maar wil de ander ook graag een kans geven. Ze doet me een beetje denken aan mezelf toen ik net van de manege afkwam :P En sil was ook heel rustig en kalm bij haar, hij sliep gewoon met poetsen enzo echt heerlijk om te zien.
Alle 2 de meiden gaan dit jaar naar de middelbare school, dus ze zullen het wel druk krijgen dus dacht ik wel handig als kunnen wisselen samen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:38

Ziet er uit als een heerlijk zadel Tass! Past het goed? Jammer dat je paard zo'n last heeft van eczeem.

Ik ben tussen de middag samen met mijn man en de pup even op stal geweest. Mijn stal wordt 6 dagen per week uitgemest voor me en op zondag doet mijn man het. Normaal doe ik het zelf op zondag, maar vanwege mijn polsen mag dat nu niet. Ik zet zelf elke dag voer klaar en 1x per week zet ik de paarden binnen. Zo is het zo'n beetje geregeld bij ons op stal.

Daarna even geslapen, ik ben erg moe door de hypermobiliteit en moet soms even slapen 's middags om de dag door te komen. Nu lekker tv aan en een warme chocomel :)
Straks nog even naar stal. Gwin heeft aan 1 been rotstraal en mok. Ze heeft de hele dag buiten gestaan dus hoef schoon en droog maken en hypozin op smeren en mok zelfde verhaal. Ze krijgt ook een paar dagen antibiotica vanwege de mok, ze had een dik en warm been door de mok en wil geen einschuss krijgen dus maar even ab spuiten (ik mag zelf spuiten, heel handig). Paardje geeft gelukkig niks om die spuiten.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:41

huh regen? hier mooi weer, met sunrise een bosritje gemaakt onder het zadel,op de terugweg gingen er steeds meer kleren uit(wel opgepast voor de potloodventer hier in het bos :j )
helaas wel dazen,en bijna alle ponys aan de jeuk(sun een eczemer) maar de rest jeukt ook aardig,arme dieren.
voor de wedstrijdrijders: goede dag gehad? fijn gereden?
tiamo kwam vanuit de koppel naar me toe,die wilde aandacht,dus halster om, zadel erop en longeren(vond hij geweldig,huh een pony die wil werken??? :) )
daarna mijn klep vd trailer maar open gedaan,laden oefenen(we hebben hem er met zijn 9 maanden ingetild := )
brokjes in de voerbak en.....erin...op commando eruit,brokje in de bak....commando kom maar....hup weer erin,zo steeds maar weer.
knappe pony +:)+

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:50

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:45

Het zadel past nu goed met wat ruimte omdat ze pas 2 zijn! Maar het is voor het zafelmak maken!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:00

Oeh jullie zijn weer hard gegaan !
Zooo, Dennis knappe mormels.
Tine en Bettepet: concurrentie.... tja vervelend, maar dat heb je op wedstrijden..hihihi. Succes aan jullie beiden alvast in ieder geval, nog geen idee of ik kan komen kijken.

Regen, en zonneschijn gezien vandaag en heeul NL doorkruist voor mijn Droom !!!
En nee, kan het nog niet vertellen wat voor geweldig's !! blijft nog wel even een beetje geheim....meelezers zijn idd niet altijd handig.. :Y)
Sorry voor jullie !! maar opdracht is wel geslaagd vandaag, en ik ben er ontzettend gelukkig om ! :j *\o/*

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:02

Ik ben benieuwd Bianca.

Hier schijnt nu de zon, maar heeft de hele dag geregend.

Ik heb een 9 voor mijn opdracht gehaald :-)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:31

tallechie schreef:
Ik ben benieuwd Bianca.

Hier schijnt nu de zon, maar heeft de hele dag geregend.

Ik heb een 9 voor mijn opdracht gehaald :-)

Ik ben ook benieuwd ..... maar duurd nog wel een paar weken hoor...
wachten word beloond he ?!

een 9 voor je opdracht !! WAUW !! knap gedaan !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:34

Tallechie 9 voor opdracht _/-\o_ Biancocoo's missie geslaagd...wij zijn niet nieuwsgierig hoor je maakt het wel erg spannend ;)
Bettepet en Tine doen de zenuwen toenemen met bespiegelingen over concurrentie. De grootste concurrent ben je vaak zelf <<)
Hoop dat Naaltje 50 respondenten heeft zien te strikken voor haar enquete, het was wel droog vanmiddag in Braboland wie weet zijn er wel mensen gaan wandelen op de Kalmthoutse hei :j

Voor de rest nog niet bijgelezen of vergeten :o

Vandaag Bente eerst even gelongeerd, toen erop. Toen jippie *\o/* rondjes gedraafd op longeercirkel en over de parkeerplaats gaan stappen....daarna de bak in *\o/* en daar ook links/rechtsom gedraafd. Nog niet de hele hoefslag over maar wel zo'n 20x30 zeg maar. Ze was superbraaf, vond het wel raar, oren stonden steeds naar achteren en nekkie de lucht in, maar de ontspanning komt vanzelf wel. In stap heel fijn gestapt. Daarna nog om de stal heen / stukje over weg en langs maisveld zo weer naar de bak gestapt. Zeg maar soort mini-buitenritje. Ze was totaal niet twijfelend of ze het erf af zou stappen en wel wat snuiverig onderweg maar ze lette erg goed op me. Trots op onszelf :D

**edit** zie dat Tass zadels heeft gepast, staat stoer zeg zo'n westernzadel!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:36

Daan in zijn wandelwagen
Afbeelding

Daan lachen
Afbeelding

Schatje
Afbeelding

directeur
Afbeelding

Op weg om te gaan wandelen
Afbeelding

Inrijden dressuur zweelo
Afbeelding

braaf wachten
Afbeelding

vaardigheid
Afbeelding
Afbeelding

Hindernis 3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hindernis 5
Afbeelding

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:41

Leuke foto's Tallechie!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:02

Heerlijke foto's Tallechie zowel van Daan als Veale :j

Helemaal vergeten foto's te maken van Snuit & van Bente met haar gifgroene hoofdstel (daar rijd ik ook nog niet mee maar had het wel op maat gemaakt). Na ja, komt nog wel een keer *-:)

Nou moet weer eens aan de kook, eens kijken of ik er iets creatiefs uit kan schudden.
Tallechie is je kippensoep gelukt? Zelfgemaakte soep vind ik ook altijd heerlijk (helaas nu even ingredienten niet in huis, denk dat het omeletje wordt of zoiets := ).

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:05

Nee niet gelukt... we hadden nog spaghetti staan en dat wilde vriendlief eten. Dus heb dat maar opgewarmd en voor mij zelf een omelet gebakken. Ik weet niet wat we straks gaan eten

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:16

@tallechie; leuke fotos! en lieve daan :+: zonde van je soepie :(:)
@tass; gaaf zadel!! Zelf gepast of iemand met verstand ervan naar laten kijken?
@Frensie; minder last van eczeem? Hier niet in elk geval.. Juist omdat het zo vochtig is stikt het toch van de beestjes. Dids zijn hoofdje is inmiddels bijna helemaal kaal :(:) Maar nu is wel zijn ergste periode. over een maand is het meestal alweer helemaal klaar :) Nou is dit ook zijn eerste zomer op deze stal, dus wieweet is het voor deze stal wel heel erg lichte eczeem, en krijgt hij het volgend jaar wel nog erger :=

net thuis.. Waren best veel mensen, maar ze waren érg onvriendelijk.. ''sodemieter toch op'' en ''laat me gerust gek'' zijn veelgehoorde uitingen := :')
En het was bij tijden best pokkenweer... Bovendien duurde de enquete 10 minuten en daar hebben al helemaal niet veel mensen zin in...
16 stuks hadden we er :')
Achja :)

Net mezelf even flink kwaadgemaakt hier... Heb ik me naar huis gehaast, kom ik in een leeg huis terecht.. Daar kan ik heel slecht tegen... Ik vanalles overslaan (paard poetsen etc) omdat ik optijd wil zijn. En dan thuiskomen en daar toch alleen zijn... En nu heb ik honger, dus ik ga eten maken ook... :\

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:46

Heerlijk VHU! Lekker een beetje kunnen rijden met je paardje. En laatst ookal zo lekker gemend!

@ Naaltje; toen ik het typte dacht ik later ookal dat met het benauwde weer er misschien alleen maar meer beesjes zijn, balen! Op de manege waar ik al jaaaaaaaaaaren kom hebben ze meerdere paarden met eczeem. Sinds een aantal jaar smeren ze een zalf uit Frankrijk erop en de paarden hebben echt veeeeeeeeeeeel minder last. Ze hebben allemaal nog manen! Paar jaar terug waren er 2 die zich helemaal kaal schuurden. En ze staan gewoon zonder deken. Kan wel even vragen hoe ze aan dat spul komen?