Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daarna neem ik hem over voor een symbolisch bedrag

dus schiet ook niet op
heerlijk
.. op stal kunnen ze de paardjes ook niet goed uit elkaar halen allemaal. Iemand op stal moet eerst onder de deken kijken en naar de bibs om te zien wie wie is
Dat gat in die hand ziet er niet uit zeg
Dus even ego berichtje
Eerst zo'n drie kwartier gedressuurd in de bak. Bak was wel wat bevroren maar het ging echt lekker. Krijg langzamerhand meer gevoel voor haar tempo en hoe ik ophoudinkjes moet doen voor wendingen / voltes / overgangen e.d. Is zo super om te ervaren.
Leuk rondje gemend over de weg. Komt er een enorme tractorcombinatie aan. Peter zo van...rij maar rustig door. Rizanta gaf mij ook een goed gevoel. Ze gaf geen krimp echt niet normaal zeg. Daarna nog een keer een enorme tractor met aanhanger die ons inhaalde, ook probleemloos. Nog een setje stuiterende honden langs een erf. Twee witte kuilbalen waren wel heeeeeel spannend
en een met wit/rood lint afgezette zandhoop ook weer enorm bijzonder
dan gaat dat hoofd de lucht in, oren recht vooruit ze wordt dan echt mega groot....maar wel door blijven marcheren

, perceel land van 2,5 ha (ligt tussen onze 2 percelen in en heeft recht van overpad over ons erf), daarin dan aanleg van een 30x60 gedraineerde menbak, kapschuur. Zal ik nog even doorgaan??? Oftewel, ik heb een paar van die boompjes nodig
, die foto van Marjo's boom, geniaal (en zielig natuurlijkhihi)