Iedereen die normaal gereageerd heeft bedankt voor de adviezen en meningen.
We gaan lekker saampjes op pad en als er voldoende conditie is worden we lid van de club en dan zien we wel hoe het loopt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! Hij geeft aan wanneer hij moe aan het worden is. Lian heeft die pony nu al zo lang, dat ze weet wanneer hij moe wordt.LADPR schreef:De laatste zin moet ik werkelijk van kotsen, je oordeeld zonder te weten hoe of wat. Bij mij staat het belang van het paard nog altijd voorop.
Divine schreef:Ehm, neem aan dat dat op mijn zin slaat over "tong op de hoeven" en "oren in de nek"? Zie niet in waarom je daarvan moet kotsen, ik zeg alleen wat de mogelijkheden zijn. Gaat ie dansend en vrolijk naar huis, dan heeft ie er nog lol in, loopt ie echter zoals ik in mijn laatste zin aangaf, dan moet je je eens achter het oor krabben. Ik ken de situatie niet, zeg ook echt niet dat het nu al zo gaat, of dat het na de les zo zal gaan. Ik geef alleen de mogelijkheden!!!
Ingmar_ schreef:[
Vrijwel ieder paard is na elk soort les, het kan zijn springen, dressuur, mennen, noem maar op, moe. Ik denk zomaar dat je dat zelf ook wel weet. Een beetje cliché-opmerking hè?
Chikkie96 schreef:....
Laat jou eens ff een paar triljoen kilometer lopen
Oké, hier kan ik wel om lachen, want dit is dus echt een hele stomme opmerking. Een paar triljoen kilometer, dat wordt hier tot in het jaar 3000 nog niet met alle paarden gelopen.
)

Divine schreef:Hallo, ik geef een voorbeeld, noem het toch ook geen wetenschappelijk onderbouwd onderzoek?!?! Nogmaals: ik geef de MOGELIJKHEDEN, naar aanleiding van mijn ervaringen in de praktijk en om me heen. Niet wat er in werkelijkheid misschien gebeurt [sorry, viel me op], maar wel wat er KAN gebeuren. Ook heb ik al aangegeven dat ze het maar gewoon moet proberen, en moet zien waar en hoe het eindigt.
En nee, wij weten als "grotere-pony-bezitters" helemaal niet wat een Shetlander eigenlijk is.... niet veel meer dan een hond toch, maar dan met trekpaardeigenschappen??? Gaap...
Chikkie96 schreef:aan de 96 te zien ben jij 11 jaar, of niet chickie96?
12)
Naja misschien beetje overdreven maar ik vond het ook nog al een banketstaaf opmerkiing die jij maakte..