Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daentje schreef:Menners willen toch dat de mensport net zo behandeld wordt als bijvoorbeeld de springsport??? Dat is dan nu het geval
stomtoeval schreef:ze zijn bezig voor een sponsor bij het mennen dat de internationale rijders de reis vergoed krijgen
Daentje schreef:Ik bedoel dus dat dat bij springruiters ook al heel lang het geval is. Als ze geld meenemen of een sponsor aandragen krijgen ze ineens toch een startplaatsje. Dat is daar al zo oud als de weg naar Rome
palousa_boy schreef:Als ze dat geld dan ook maar in de breedtesport stoppen. Ik denk dat daar ook nog veel winst te halen is. Dit zal de topsport ook weer ten goede komen. Als ik nu kijk naar de opleidingen die gegeven worden door de KNHS binnen de mensport dan is dit nivo werkelijk bedroevend!volgens een stuk in de hoefslag over de knhs willen ze meer geld gaan stoppen in de mensport.. maarja, eerst zien en dan geloven he
palousa_boy schreef:Dat jij trouwens niet hoeft te groomen dan?gaan er nog veel mensen naar a'dam vandaag? ik ga nog wel even kijken.
palousa_boy schreef:volgens een stuk in de hoefslag over de knhs willen ze meer geld gaan stoppen in de mensport.. maarja, eerst zien en dan geloven he
palousa_boy schreef:zo druk maak ik mij niet om spelfouten.. maar dat is iets anders.
palousa_boy schreef:paardenkrant heb ik niet gelezen nee dus van dat team wist ik ook niet, werd ook niet genoemd in het stukje dat ik gelezen heb.
Albertine_N (op 19 December) schreef:Chardon, Freund, Sandmann, Erikson, Dobrovitz, De Ronde.
Citaat:Dat blijkt. En dat voor iemand die zo dicht bij het vuur zit...
Sjonniej schreef:Albertine, jij kan in de toekomst kijken zeker??
Zal Ijsbrand dit jaar weer winnen?